• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

3

اصفهان میزبان اولین جشنواره قالی فاخر ایران

  • کد خبر : 18543
  • 19 خرداد 1401 - 16:23
اصفهان میزبان اولین جشنواره قالی فاخر ایران
علی میر جمالی طی نشست مطبوعاتی که در ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۱در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد، گفت : اولین جشنواره ملی قالی فاخر با هدف انتخاب و معرفی آثار برگزیده وفاخر فرش دستباف کشور برای اولین بار به میزبانی استان اصفهان ،برگزار می شود.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان ،علی میر جمالی دبیر اجرایی جشنواره قالی فاخر ایران، روند اجرایی جشنواره را این گونه بیان داشت :این جشنواره شامل ارکان وساختارهایی می باشد ،شورای سیاست گذاری جشنواره که شامل مرکز ملی فرش ایران و ستاد راهوری فرش دستباف کشور است را به عنوان رکن اول جشنواره دانست .

ایشان اظهار کرد :خانم رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران ،ریاست شورای سیاست گذاری و ریاست جشنواره را بر عهده دارد.

میر جمالی ستاد اجرایی را که با ریاست  سازمان صنعت ،معدن و تجارت می باشد و شامل استانداری استان ،اتاق بازرگانی صنایع ،معادن و تشکل های صنفی مرتبط با فرش دستباف اصفهان می باشد را رکن دوم جشنواره خطاب کرد،و وظیفه آنها را مدیریت فرایندهای اجرایی جشنواره دانست .

وی دبیر خانه رارکن بعدی جشنواره دانست که متشکل از اتاق بازرگانی صنایع ومعادن و کشاورزی اصفهان ،انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان فرش دستباف می باشد .

رکن چهارم کمیته داوری می باشد که داوران ملی و متخصص در حوزه فرش در سراسر کشور هستن ،طی مراحل مختلف جشنواره، ‌کارهای ورود پیدا کرده به جشنواره را داوری می کنند و اهدافشان و انتخابشان توسط شورای سیاست گذاری انجام می پذیرد .

میر جمالی فرایند اجرایی حضور در جشنواره را اینگونه بیان داشت :در مرحله اول مالکان و تولید کنندگان فرش دستباف میتواننددر سایت ihcfestival.ir بعد از پاسخ دادن به سوالات تصاویر فرش خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنندو انتخاب شدگان به مرحله دوم جشنواره راه پیدا می کنند .
دبیر اجرایی جشنواره در ادامه گفت :در مرحله دوم فرش‌ها به صورت فیزیکی تحویل برگزارکننده در اصفهان می‌شود که در فضای پیش‌بینی شده با شرایط مناسب، نگهداری می‌شودو داورانی غیر از مرحله اول که متخصصین ملی هستند فرش‌ها را حضورا داوری می‌کنند، فرش‌هایی که در مرحله دوم داوری انتخاب می شوند وارد مرحله نمایشگاه شده برای بازدید  عموم مردم، آنها می توانند اثار برتر را انتخاب کنند .

میرجمالی خاطرنشان کرد: این جشنواره ملی و استانی از ۲۰ خرداد به صورت رسمی آغاز و فراخوان از شنبه ۲۱ام برای دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های صنفی ارسال می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18543

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    05آذر
    سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.