• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

4
کشتی آزاد قهرمانی جهان:

ایران با یک نماینده کمتر در رقابت های جهانی شرکت می کند

  • کد خبر : 19440
  • 24 شهریور 1401 - 13:32
ایران با یک نماینده کمتر در رقابت های جهانی شرکت می کند
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با یک نماینده کمتر نسب به حریفان در رقابت‌های جهانی صربستان حضور خواهد داشت. ایران با یک نماینده کمتر نسبت به حریفان خود در رقابت های جهانی شرکت می کند
به گزارش عصرتحلیل به نقل از خبرنگاران جوان،مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از روز پنجشنبه در بلگراد صربستان با رقابت‌های اوزان ۷۰، ۷۹، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز شده است که تیم ایران به دلیل سر وزن نرسیدن امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم با یک نماینده کمتر به مصاف حریفان خود می رود.بر همین اساس در وزن ۷۰ کیلوگرم امیر محمد یزدانی به دلیل ۳۰۰ گرم اضافه وزن شانس حضور در رقابت‌ها را از دست داد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده اند، محمد نخودی در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده کشتی میان دولگون آلتانزول از مغولستان و موکندی از کونگو می‌رود. جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با برنده مبارزه میان بات اردن بیامباسورن از مغولستان و ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی می‌گیرد. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا در آنسوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با یزدانی روبرو نمی شود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۲۴ کشتی گیر دارد، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده دیدار میان آیدین احمداف از آذربایجان و ژی وی دنگ از چین مبارزه می‌کند. طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا دیدار نیمه نهایی به نماینده کشورمان برخورد نمی کند. گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک در آنسوی جدول حضور دارد و تا دیدار فینال با نماینده کشورمان روبرو نمی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19440

    نوشته های مشابه

    25آبان
    خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
    در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

    19اردیبهشت
    اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور
    رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

    اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور

    12آذر
     از این تبعیض ها ناراحتیم…
    انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش:

     از این تبعیض ها ناراحتیم…

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.