• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

0

بیت کوین پیشتاز در افزایش قیمت 

  • کد خبر : 14115
  • 19 خرداد 1400 - 14:20
بیت کوین پیشتاز در افزایش قیمت 
هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴،۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می‌شود و قیمت آن در ۲۴ ساعت اخیر ۳/۷۲درصد افزایش یافته است.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۰.۳۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در این لحظه با قیمت ۳۴,۱۸۵ دلار، معادل ۸۳۴ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۴۷.۸۶ میلیارد دلار است. قیمت آن  در ۲۴ ساعت اخیر ۳.۷۲% افزایش یافته است.

بیت کوین صعودی شد

افت ۱/۲۳ درصدی اتریوم 

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۹.۶۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۲,۴۹۲.۴۳ دلار،  معادل۶۰ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۲۹۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳۷.۵۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۱۲۳درصد کاهش یافته است.

ارزش تتر افزایش یافت 

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۴۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از تتر در این لحظه با قیمت ۱.۰۰ دلار، معادل ۲۴ هزار و ۴۴۴ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۸۹.۵ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۰/۰۱درصد  افزایش یافته است.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14115
  • منبع : خبرآنلاین

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.