• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

0
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و پرسپولیس گفت:

حمایت برانکو ایوانکوویچ از سر مربی تیم ملی ایران /اسکوچیچ از کی روش بهتر است

  • کد خبر : 18915
  • 03 مرداد 1401 - 8:33
حمایت برانکو ایوانکوویچ از سر مربی تیم ملی ایران /اسکوچیچ از کی روش بهتر است
سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و پرسپولیس گفت: این اخبار در مورد تیم ملی ایران برای من بسیار عجیب و غریب است و دلیل این همه حواشی را در بین بازیکنان تیم ملی و مسئولان فدراسیون واقعاً نمی‌دانم.

به گزارش عصر تحلیل ،برانکو ایوانکوویچ  درباره اتفاقات فدراسیون و حواشی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از اتفاقات فدراسیون فوتبال ایران خیلی تعجب می‌کنم و واقعا نمی‌دانم چه واژه‌ای را به کار ببرم! ظاهرا نه هیات رییسه و نه دیگر مسئولان نمی‌داند چیکار می‌کنند. این تصمیم‌ها کاملا غیر حرفه ای  است و فدراسیون ایران را زیر سوال برد.

وی افزود: نمی‌دانم پشت پرده چنین تصمیم‌هایی چیست؟ ولی ظاهرا به دنبال اجرای شو  بودند تا آرامش تیم ملی را بر هم بزنند و هدف این بود که شخصیت سرمربی تیم ملی را زیر سوال ببرند که موفق هم شدند. این مدیریت در دنیا منحصر به فرد است که اول شایعه درست می‌کنند و سپس همون را اجرایی می‌کنند. اما وقتی که شرایط  بحرانی تر می‌شد عقب نشینی کردند. این مسائل نشان داد بعضی‌ها به غلط به جایگاهی رسیده اند.

برانکو در ادامه خاطر نشان کرد: باز هم می‌گویم اسکوچیچ از کی‌روش بهتر است و عملکرد دو مربی مشخص است که من چرا از سرمربی فعلی تیم ملی ایران  حمایت می‌کنم. دراگان تیم ملی ایران را زیر صفر تحویل گرفت، تیمی که همه بصورت قطعی  ناامید بودند و ایران را حذف شده می‌دانستند. به همین دلیل منتظر ناکامی اسکوچیچ بودند تا کاسه و کوزه‌ها را سر این مربی بشکنند. اما او با اقتدار و با بهترین نتایج ممکن نتیجه گرفت و با ایران به جام جهانی صعود کرد.

سرمربی فعلی تیم ملی عمان ادامه داد: فوتبال ایران یکی مثل دادکان را می‌خواهد تا شأن فوتبال ایران را حفظ کند و  آرامش داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و پرسپولیس  درباره بدهی مالیاتی ۵ ساله اش، عنوان کرد: من ۱۲ میلیارد بدهی مالیاتی دارم، اما چند سال است فقط وعده می‌دهند که این بدهی پرداخت می‌شود. این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و دلیل کوتاهی در این موضوع را نمی‌دانم. اما اگر باشگاه پرسپولیس بخواهد دوباره وعده دهد، من از طریق مراجع قضایی شکایت می کنم تا تکلیف روشن شود. صبر و تحمل من هم حدی دارد و نباید باشگاه از رفتار من سو استفاده کند.

برانکو در پایان گفت: یک قانون نا نوشته وجود دارد که هر مربی موفق شود تیم را به جام جهانی ببرد، باید روی نیمکت تیم در جام جهانی حضور داشته باشد ، اسکوچیچ مربی کاربلدی است و مطمئن هستم کارش را به خوبی برای جمع و جور کردن حواشی تیم ملی انجام می‌دهد ولی اگر هم کمکی خواست من با کمال میل برای او انجام می‌دهم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18915
  • منبع : خبر ورزشی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.