• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

1
در نشست مشترک خانه صمت استان با سازمان تامین اجتماعی مطرح شد:

لزوم همکاری تامین اجتماعی در حوزه درمان کارگران / حمایت از تولید، هدف سازمان تامین اجتماعی

  • کد خبر : 18545
  • 19 خرداد 1401 - 16:43
لزوم همکاری تامین اجتماعی در حوزه درمان کارگران / حمایت از تولید، هدف سازمان تامین اجتماعی
وظیفه تأمین اجتماعی حمایت از تولید است، ما قصد داریم مأموریت سازمان را به بهترین شکل انجام دهیم، برخی از پرونده‌هایی که در ستاد تسهیل مطرح می‌شود را می‌توان در شعب برطرف کرد.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی نمایندگان جامعه صنعت و معدن با مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت:ضروری است میزان اختیارات مدیران تأمین اجتماعی، استاندار و دیگر مسئولان مرتبط با این حوزه در اصفهان افزایش یابد چرا که صنایع مجبور هستند برای پیگیری هر مسأله‌ای به تهران بروند.

وی با بیان اینکه کارگران با مشکلات بهداشت و درمان رو به رو هستند و باید تأمین اجتماعی در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد، ابراز داشت: اصفهان استان کارگری است و باید توجه ویژه ای به این استان صورت گیرد.

هدف اصلی تامین اجتماعی پشتیبانی ار نیروی کار و کارفرماست

در ادامه این نشست مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان بیان کرد:هدف و وظیفه ی اصلی تامین اجتماعی پشتیبانی در نیروی کار و کارفرماست، و در این باره اظهارداشت : عمل خلاف قانون یک موضوع و رفتار ناشایست در شعب یک مساله است.

وی در ارتباط با پشتیبانی تامین اجتماعی از تولید اضهار داشت:وظیفه ی تامین اجتماعی حمایت از تولید و به خصوص از کارفرما است،که تمام تلاشش را در این جنگ اقتصادی میکند تا به ازای هریک نفر اشتغال ایجاد کند.

 مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان،درزمینه ی برخوردهای سلیقه‌ای و نامناسب در شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد نیروهای ما رفتار خوبی دارند و تنها ممکن است ۲۰ درصد دارای رفتارهای  نامناسبی باشند.

حاجی کاظمی با بیان اینکه اغلب شکایات بین کارفرما و تأمین اجتماعی به دیوان کشیده می‌شود، گفت: در این زمینه باید یادآور شویم که وظیفه دیوان منطبق کردن دستورالعمل‌های ما با قانون است.

رفتار نامناسب در برخی شعب تأمین اجتماعی اصفهان

همچنین محمدرضا برکتین یکی ار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن استان اصفهان افزود: سیستم بر علیه ما است، کدام قانون می‌گوید کسی که بدهکار است لیست پذیرفته نشود در این زمینه خانه صنعت آمادگی دارد که در راستای حمایت قانونی دفاع کند.

گفتنی است در حاشیه این جلسه تعدادی از مسایل و مشکلات حوزه بیمه و درمان از زبان برخی از حاضرین در این جلسه مطرح شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18545
  • نویسنده : مریم ایروانی

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.