• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

0
در یک تماس تلفنی

محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان کناره گیری کرد

  • کد خبر : 18530
  • 18 خرداد 1401 - 9:44
محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان کناره گیری کرد
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تماس با مدیریت باشگاه از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش عصر تحلیل، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکـان کمک به تیم فوتبال و دغدغـه هـواداران؛ انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سـوم قـرارداد صراحتاً اعلام نمود.

در همین راستا باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اطلاعیه‌ای منتشر کرد. متن اطلاعیه باشگاه به این شرح است:

همانگونه که هواداران پرشور، ارزنده و فیهم طلایی‌دل و مردم خونگرم اصفهان شاهد و ناظر بودند حفظ ثبات و آرامش در حوزه ورزش به ویژه فوتبال اصفهان همواره از اولویت‌های اجرایی باشگاه بوده و از همین با اتخاذ تدابیر ویژه، سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی‌ها آینده خود را در حمایت از سرمایه‌های ارزشمند سپاهان استوار نموده است.
در همین راستا انعقاد قرارداد سه ساله و شروع همکاری با آقای محرم نویدکیا در دستور کار قرار گرفت و به اذعان اهالی منصف فوتبال، حمایت‌های بی دریغی از سوی ارکان باشگاه به منظور حصول نتایج بلند مدت، مطلوب و در شان نام سپاهان انجام پذیرفت.
از آنجایی که کما فی سابق برنامه‌ریزی برای فصل آینده از چند ماه گذشته در دستور کار قرار داشت. جلسات متعددی با این عنوان تشکیل و خروجی جلسات مورد پیگیری مداوم قرار گرفت. لیکن آقای محرم نویدکیا طی تماس با مدیریت باشگاه و با اعلام مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به تیم فوتبال و دغدغه هواداران انصراف خود را از ادامه همکاری در سال سوم قرارداد صراحتاً اعلام نمودند.
با عنایت به اینکه همه سپاهانی‌های اصیل به حسن نیت دلسوزانه آقای نویدکیا باور دارند، ضمن سپاس فراوان از زحمات طاقت‌فرسای امروز و دیروز این وفادار طلایی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به درخواست ایشان احترام گذاشته و اعلام می‌دارد اگر چه این قرارداد متوقف می‌گردد لیکن سپاهان همواره افتخار آفرینی‌های ایشان را فراموش نکرده و در ادامه مسیر پر فراز و نشیب آینده، بر همکاری و همفکری فنی ایشان تاکید می‌نماید.
شایان ذکر است برنامه‌ریزی جهت انتخاب و معرفی گزینه‌های سرمربیگری سپاهان، به سرعت در حال انجام و در فرصت مناسب به اطلاع همگان خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18530

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.