• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

12
معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبر داد:

مدرسه علمیه امام صادق(ع) محور هفته فرهنگی اصفهان

  • کد خبر : 18208
  • 11 اردیبهشت 1401 - 11:42
مدرسه علمیه امام صادق(ع) محور هفته فرهنگی اصفهان
معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: هفته فرهنگی اصفهان از 13 تا 19 اردیبهشت ماه با هدف شناساندن اصفهان به شهروندان ایرانی و خارج از کشور برگزار می شود.

به گزارش عصر تحلیل، مجتبی شاه مردادی اظهار داشت: رویدادهایی متناسب با هفته فرهنگی طراحی شده که با توجه به تعطیلات پیش رو فرصت مناسبی را برای اغنای گردشگران و معرفی هرچه بیشتر اصفهان در اختیار ما قرار می دهد.

وی ادامه داد: افتتاحیه رویداد هفته فرهنگی اصفهان ۱۲اردیبهشت ساعت ۲۰ در خیابان چهارباغ مقابل مجسمه شیخ بهایی برگزار می شود و مکان فرهنگی برنامه های امسال مدرسه علمیه امام صادق(ع) است.

معاون فرهنگی شهردار اصفهان با اشاره به عدم انکار تومار زاینده رود تصریح کرد: ۱۳ اردیبهشت به نام شیخ بهایی تنظیم کننده تومار زاینده رد نامگذاری شده و آغاز به کار دبیر خانه زاینده رود را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: کارگاه بزرگ هنری در حاشیه زاینده رود با حضور ۵۰ هنرمند از پل خواجو تا جویی برگزار می شود و این هنرمندان که از اقسا نقاط کشور می آیند به خلق اثر با محوریت زاینده رود اقدام می کنند.

شاه مرادی خاطرنشان کرد: رویدادی در مورد دوران مشروطه اصفهان در خانه مشروطه برگزار می شود و برگزاری مشابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی در مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته فرنگی اصفهان است.

وی یادآور شد: هفته فرهنگی اصفهان دوم تا نهم اردیبهشت است که امسال به دلیل مصادف شدن این روزها با لیالی قدر امسال سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18208
  • نویسنده : مریم ایروانی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.