• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

4
صبح امروز؛

آغاز فاز دوم تست انسانی واکسن ضد کرونای «فخرا»

  • کد خبر : 14088
  • 19 خرداد 1400 - 10:51
آغاز فاز دوم تست انسانی واکسن ضد کرونای «فخرا»
سخنگوی بهداشت و درمان وزارت دفاع با بیان اینکه فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای فخرا از امروز آغاز می‌شود گفت: این واکسن به ۵۰۰ نفر داوطلب ۱۸ تا ۷۰ ساله تزریق خواهد شد.

در مراسم آغاز فاز دوم تست انسانی واکسن کرونای فخرا، رضا اله‌ورن سخنگوی بهداشت و درمان وزارت دفاع با بیان این‌که فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای فخرا از امروز آغاز می‌شود، اظهار داشت: فاز اول تست انسانی واکسن فخرا، با تزریق به ۱۳۵ نفر به پایان رسید و حال عمومی داوطلبان خوب است و عوارض جدی مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: در فاز دوم تست انسانی، این واکسن به ۵۰۰ نفر داوطلب ۱۸ تا ۷۰ ساله تزریق خواهد شد.

سخنگوی بهداشت و درمان وزارت دفاع با بیان این‌که داوطلب‌گیری فاز دوم این واکسن انجام شده است، افزود: غربالگری‌های پزشکی برای داوطلبان فاز دوم انجام شده و ما روزانه ۴۰ تا ۵۰ تزریق به داوطلبان را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: فاز دوم در تهران انجام می‌شود اما برنامه‌ریزی ما برای فاز سوم این است که این فاز را در شهرستان‌ها نیز اجرا کنیم تا مردم سایر شهرها نیز بتوانند در این مطالعه شرکت کنند.

سخنگوی طرح کارآزمایی بالینی واکسن فخرا تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت fakhravac.ir آمادگی خود را برای شرکت در این طرح ملی اعلام کنند. ما پس از فاز دوم و با صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت وارد فاز سوم تست انسانی می‌شویم. افراد با مراجعه به سایت می‌توانند شرایط شرکت در مطالعه بالینی را ملاحظه کنند. در فاز سوم عموم مردم می‌توانند در مطالعه شرکت کنند.

اله‌ورن ادامه داد: در فاز سوم تست انسانی بنا داریم واکسن کرونا را به تعداد بیشتری از داوطلبان، یعنی حدود ۳۰ هزار نفر تزریق کنیم.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14088
  • منبع : مهر

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

12شهریور
بزرگترین محموله واکسن کرونا سینوفارم وارد کشور شد
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران:

بزرگترین محموله واکسن کرونا سینوفارم وارد کشور شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.