• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران

9
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

کارتینگ آزادی

  • کد خبر : 13782
  • 09 خرداد 1400 - 12:39
کارتینگ آزادی
کارتینگ یکی از رشته های اتومبیلرانی و به نوعی مادر و پایه این رشته محسوب می شود. در این رشته از خودروهایی بدون دنده و تنها با پدال گاز و ترمز با حجم موتور 125 سی سی استفاده می شود.

به گزارش عصر تحلیل، همیشه فشار دادن پدال گاز و سرعت می تواند هیجان انگیز باشد. اگر از آن دست کسانی هستید که به ترشح آدرنالین هنگام رانندگی نیاز دارید، پیشنهاد می کنیم حتما به «کارتینگ آزادی» مراجعه کنید. مجموعه تفریحی و ورزشی کارتینگ آزادی با دسترسی آسان می تواند لحظه های خاصی را برای شما رقم بزند. این مجموعه که زیر نظر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اداره می شود، مکان مناسبی است که بتوانید طعم سرعت و رقابت را در محیطی امن و به دور از هرگونه خطری بچشید.

کارتینگ یکی از رشته های اتومبیلرانی و به نوعی مادر و پایه این رشته محسوب می شود. در این رشته از خودروهایی بدون دنده و تنها با پدال گاز و ترمز با حجم موتور ۱۲۵ سی سی استفاده می شود. این خودروها می توانند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرند، اما کارتینگ هایی که در پیست های تفریحی برای مدت معینی به استفاده کنندگان کرایه داده می شوند( کارتینگ رنتال)  دارای محدودیت سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت است.

امروزه کارتینگ از رشته های پرطرفدار ورزش اتومبیلرانی در جهان است و بد نیست بدانید که رانندگانی مثل شوماخر هم روزگاری پشت فرمان همین ماشین های کوچک که بی شباهت به دستگاه چمن زنی نیست می نشسته اند. خوبی کارتینگ این است که شما می توانید با هر سطح مهارت و حتی بدون داشتن گواهینامه از رانندگی با سرعت بالا در پیست های پر پیچ و خم لذت ببرید. البته قوانینی برای راندن در پیست وجود دارد که بسیار ساده است.

مجموعه تفریحی و ورزشی کارتینگ آزادی، یکی از بهترین پیست های موجود در خاورمیانه و تنها پیست کارتینگ استاندارد تهران است. این مجموعه در مساحتی بالغ بر سی هزار متر مربع با پیستی به طول ۸۰۰ متر روزانه علاقمندان به ورزش اتومبیلرانی را میزبانی می کند.

یکی از نکات جالب پیست کارتینگ آزادی طراحی جالب پیست است که لذت رانندگی را در آن چند برابر می کند. طراحی مسیر پیست در کنار سایر ویژگی ها یکی از مهمترین خصوصیات هر پیست اتومبیلرانی است که می تواند بر کیفیت آن تاثیر زیادی داشته باشد. بهتر است بدانید طراحی این پیست که آن را «فرمولا» می نامند با تایید مهندسین ایتالیایی انجام شده است.

این پیست جایی است که می شود لذت سرعت را با رقابت در هم آمیخت. اگر با دوستان و خانواده خود به پیست بروید می توانید بعد از رانندگی رکوردهایی که توسط نرم افزار اختصاصی پیست کارتینگ ثبت و به شما ارایه خواهد شد را با رکورد بقیه دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید کدامتان در دنیای سرعت حرفهای جدی تری برای گفتن دارید.

یکی از محاسن کارتینگ این است که شما برای این ورزش نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و سایر لوازم الزامی را هم در اختیار شما قرار خواهند داد.  فروشگاهی در داخل مجموعه هست که تمام تجهیزات مورد نیاز کارتینگ از ماشین تا لباس و کلاه را در آن پیدا کنید. در کنار تمام اینها اگر علاقه داشتید این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال کنید می توانید در مدرسه کارتینگ ثبت نام کنید و یک حرفه ای شوید.

مجموعه کارتیگ آزادی می تواند ساعت‌ها شما را به خودش مشغول کند. پیست کارتینگ یکی از امکانات متنوع این مجموعه است. اگر اهل پینت بال باشید می توانید اوقات خوشی را در باشگاه پینت بال مجموعه بگذرانید. همچنین مجموعه آزادی سالن بیلیارد مجهز و زیبایی دارد. فوتبالدستی، بازی های ویدیویی و از همه جالبتر پیست ماشین های رادیو کنترلی از دیگر جذابیت های اینجا محسوب می شوند. نگران گرسنگی نباشید، کافی شاپ و فست فود مدرنی در داخل مجموعه هست که به وقت نیاز می توان از آنها استفاده کرد.

مجموعه در ضلع شرقی استادیوم و در کنار پارکینگ شماره ۱۳ واقع شده است. اگر مترو سوار هستید از طریق خط متروی تهران- کرج به ایستگاه ورزشگاه آزادی بروید و از آنجا با اندکی پیاده روی خودتان را به مجموعه کارتینگ آزادی برسانید. اگر هم با خودروی شخصی می خواهید به کارتینگ آزادی بروید در امتداد مسیر بزرگراه شیخ فضل الله جنوب وارد بزرگراه شهید فهمیده( تهران- کرج) شده و بعد از بزرگراه باکری وارد بلوار شرقی استادیوم آزادی شوید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13782
  • منبع : عصر تحلیل

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.