• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

1

گردهمایی برندهای مطرح قطعات خودرو کشور در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان

  • کد خبر : 18593
  • 23 خرداد 1401 - 8:49
گردهمایی برندهای مطرح قطعات خودرو کشور در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان
نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در آخرین هفته خردادماه و در قالب هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو میزبان شرکت‌های برتر کشور خواهد بود.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، این نمایشگاه که طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ خردادماه و به مدت پنج روز برپا می‌شود، ۱۰۵ شرکت از ۱۵ استان کشور را گرد هم جمع می‌کند تا به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فنی و خدماتی خود بپردازند.

در نمایشگاه قطعات خودرو امسال اصفهان شرکت‌های مطرحی از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، فارس، گیلان، سمنان، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، قزوین و همدان حضور دارند و توانمندی‌های خود را در قالب قطعات و مجموعه‌های خودرو، قطعات موتور، اجزا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین‌آلات و تجهیزات قطعه‌سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، سیستم شاسی، تیونینگ، خدمات پس از فروش و بیمه در معرض بازدید علاقمندان قرار می‌دهند.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو در حالی برگزار می‌شود که ۷۰ درصد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه تولیدی و ۳۰ درصد نیز در حوزه توزیع و خدمات مشغول به فعالیت هستند. همچنین این نمایشگاه در قالب ۱۵ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود که گستره جامعی از فعالیت‌های مرتبط با حوزه قطعات خودرو را در بر می‌گیرد.

حضور شرکت ساپکو با ۲۱ زیرمجموعه معتبر گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه قطعی شده و مجموعه‌ها و برندهای مطرح دیگری مانند گروه عظام، گروه بازرگانی منتخب، سپنتا توسعه تجارت پارس، سینا پارت، توکل پارت، طلائیه‌داران کویر زواره، گسترش خودرو کوشاوران، شاهین یدک و پارت لند نیز به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازند.

حضور برندهای برتر و مطرح بیشتر نسبت به دوره گذشته و افزایش مشارکت استان‌ها در این دوره از جمله ویژگی‌های برجسته نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان در سال ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

علاقمندان به بازدید از هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۲۶ تا ۳۰ خردادماه به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18593

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.