• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

2

آخرین خبر از آتش‌سوزی پالایشگاه تهران، حجم آتش‌ به ۵ درصد رسید

  • کد خبر : 13957
  • 13 خرداد 1400 - 11:24
آخرین خبر از آتش‌سوزی پالایشگاه تهران، حجم آتش‌ به ۵ درصد رسید
پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجددا راه‌اندازی شود.

به گزارش عصر تحلیل، رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۵ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه در ساعت‌های آینده وارد مدار تولید شود.شاکر خفایی افزود: با توجه به کاهش حجم آتش به ۵ درصد حجم اولیه پیش‌بینی می‌کنیم آتش تا دو الی سه ساعت آینده به طور کامل خاموش شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که هم‌اکنون به مواد سنگین تر نفتی رسیده‌ایم، سوختن فرآورده‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است تظاهرات بیرونی بیشتری نیز داشته باشد، اما پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجددا راه‌اندازی شود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران، اخبار برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انفجارهای متعدد در شب گذشته و سرایت آتش به دیگر نقاط را جعلی عنوان کرده و تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشتیم و همکاران تلاشگر ما از اولین لحظات حادثه در شب گذشته تاکنون در حال تلاش برای مهار و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط هستند.

خفایی افزود: آخرین شعله‌های آتش فعلی مربوط به محوطه باند بال مخزن cold slops است که امیدواریم به زودی به صورت کامل خاموش شود.

پالایشگاه تندگویان در جنوب تهران عصر دیروز ۱۲ خرداد به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی دچار آتش‌سوزی شد و آتش هنوز به طور کامل مهار نشده است. شعله‌های آتش و دود آن عصر دیروز از مناطق شمالی تهران هم قابل دیدن بود.

به گفته مسئولان پالایشگاه، یکی از مخازن ذخیره‌سازی گازوئیل پالایشگاه نفت تهران دچار آتش‌سوزی شد که دلایل این حادثه از سوی مدیران ذی‌ربط و گروه‌های بازرسی در حال بررسی است. این حادثه تلفات جانی نداشته و گروه عملیات اطفای حریق در حال مهار آتش هستند. در این میان تلاش زیادی انجام شد تا آتش به مخازن دیگر سرایت نکند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13957
  • منبع : همشهری آنلاین

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.