• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان:

آقای رئیس جمهور به زاینده رود اهمیت دهید

  • کد خبر : 18319
  • 01 خرداد 1401 - 14:14
آقای رئیس جمهور به زاینده رود اهمیت دهید
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس جمهور گفت: همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در این سفر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما اهمیت داشته باشد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به مناسبت‌های خردادماه اظهار کرد: طرح بن- بروجن را به هر شکل ممکن پیش بردند، طرح انتقال آب سولگان و ونک و سمیرم از ناحیه وزارت نیرو کلید خورد و فرونشست را همگان دیدیم که در قلب اصفهان حتمی است.

وی خاطرنشان کرد: درباره اصفهان وظیفه‌ای بر عهده نظام و انقلاب است که باید به آن توجه شود. آقای رئیس جمهور، همان طور که موضوع دریاچه ارومیه برای شما اهمیت دارد و در این سفر به طور ویژه به آن پرداختید، باید گفت زاینده‌رود تنها رگ حیات اصفهان است و باید برای شما اهمیت داشته باشد.

نادرالاصلی تصریح کرد: مسئله مهاجرت به خصوص از کشور همسایه به زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی اصفهان خسارت وارد می‌کند. مسئولان استان این موارد را مسائل کلیدی خود و اصفهان قلمداد کنند و در سفر رئیس جمهور به آن بپردازد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای شهر اصفهان خطاب به همکاران خود در مدیریت شهری گفت: موضوعاتی مانند شفافیت، سوت زنی، الکترونیک سازی و.. مهم است اما بالغ بر ۱۰ ماه از دوره شورا و شهرداری می‌گذرد که متأسفانه اتفاق خاصی در اصفهان و مدیریت شهری و نگرانی‌های فرهنگی و اجتماعی و سالم‌سازی شهر و عدالت رخ نداده است. مجددا باید گفت راه امام شهیدان در شهر شهیدان در همه زوایای وجودی اصفهان باید درخشش داشته باشد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18319

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.