• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

1

برنامه آموزشی اختصاصی فدراسیون برای زنان در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری

  • کد خبر : 12932
  • 22 اردیبهشت 1400 - 14:50
برنامه آموزشی اختصاصی فدراسیون برای زنان در رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری
یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون برگزاری کلاس اختصاصی زنان در تمامی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی است.

به گزارش عصر تحلیل، یکی از برنامه‌های مهم فدراسیون برگزاری کلاس‌های اختصاصی (آماتوری) زنان در تمامی رشته‌ها است تا در سطوح همگانی و آماتوری ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم

فیروزه سیدمهدی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های این فدراسیون برگزاری کلاس اختصاصی (آماتوری) زنان در تمامی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی است.  با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، به ویژه در بخش بانوان با ریزش چشمگیری مواجه بودیم، لازم است شرایطی را فراهم کنیم که چه در سطوح همگانی و آماتوری و چه در سطوح حرفه‌ای و قهرمانی، ورزشکاران بیشتری را جذب و از همه مهم‌تر، آنها را حفظ و بستری را فراهم کنیم که این ورزشکاران بتوانند روز به روز پیشرفت کنند.

وی اظهار داشت: با شیوع همه‌گیری کرونا، از بسیاری از برنامه‌ها عقب افتادیم و تنها امکان فعالیت در حوزه آموزش فراهم بود، اما امسال با تاکید وزارت ورزش و جوانان، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این رشته، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده کنیم تا برنامه‌های خود را در حوزه‌های همگانی، حرفه‌ای و آموزشی از سر بگیریم.

سیدمهدی با اشاره به تعیین مسئول بانوان برای هر یک از کمیته‌های تخصصی فدراسیون، ادامه داد: زنان ظرفیت بسیار بالایی دارند و انتصاب مسئولان بانوان برای کمیته‌های تخصصی، به ما کمک می‌کند که از این توان استفاده کنیم. این اقدام، به نوعی احیای تصمیمی است که سال گذشته اتخاذ شد و در آن زمان با تعیین نواب روسای بانوان برای کمیته‌های تخصصی، جان تازه‌ای به این کمیته‌ها بخشیده شد و همانطور که همواره در فعالیت‌های اجرایی، زنان به خوبی و پا به پای آقایان کار کرده‌اند، در اینجا نیز شرایط به همان گونه است و می‌خواهیم از توان بالای بانوان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در پایان در رابطه با برخی تصورات اشتباه در خصوص حضور زنان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: زنان به خوبی از پس این رشته بر می‌آیند و سابقه بانوان ورزشکار در تاریخ رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گویای این است که این عقیده درست نیست.

سید مهدی تصریح کرد:  بانوان علاقه‌مند به موتورسواری و اتومبیلرانی که تاکنون به هر دلیلی به آن ورود نکرده‌اند،   می‌توانند وارد این رشه شوند و  با خیال راحت پیگیر ذوق و علاقه شان شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12932
  • منبع : فدراسیون

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.