• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

5
مدیر آبفای منطقه 6 شهر اصفهان:

اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع میلاد نور

  • کد خبر : 15611
  • 02 مرداد 1400 - 12:01
اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع میلاد نور
در صورت تأمین اعتبارات لازم، آبفای استان اصفهان آماده اجرای شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلاب مجتمع مسکونی میلاد نور ارغوانیه است.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، مدیرآب و فاضلاب منطقه ۶ اصفهان با اشاره به پس زدگی فاضلاب مجتمع ۷۰۰ واحدی میلاد نور در ارغوانیه گفت: این شبکه توسط آبفای استان اصفهان اجرا نشده و این شرکت نظارتی بر آن ندارد.

محمد خلیلی افزود: مجریان احداث مجتمع میلاد نور با راه اندازی پکیج فاضلاب به روش تصفیه RBC اقدام به تصفیه فاضلاب جمع آوری شده و استفاده از آن در فضای سبز مجتمع کرده اند، در حالی که بهره برداری و نگهداری از این گونه پکیج ها نیاز به تخصص کافی دارد.

وی با بیان این که بر اساس ماده ۲۳ آئین نامه اجرای قانون زمین شهری، دستگاه ها، نهادها، بنیادها و اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به اجرای عملیات زیربنایی زمین های واگذارشده طبق ضوابط دستگاه های اجرایی هستند گفت: تأسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب مجتمع میلاد نور توسط سازندگان آن احداث شده و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نقشی در آن نداشته است.

مدیر آبفای منطقه ۶ شهر اصفهان در عین حال از آمادگی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای همکاری با سازندگان و مالکان و ساکنان مجتمع میلاد نور خبر داد و گفت: اگر اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی مورد نیاز تأمین شود،این شرکت آماده است با اجرای ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری و انتقال، فاضلاب این مجتمع را به کلکتور اصلی انتقال فاضلاب شهر اصفهان متصل کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15611
  • منبع : آبفای اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05اسفند
آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد
ادامه ریزش های سریالی فاضلاب اصفهان؛

آبفا اصفهان: خطرات احتمالی ریزش فاضلاب ملک شهر برطرف شد

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.