• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران

0
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

احتکار ۷۴۴ تن برنج دریک انبار /توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان/تخریب منزل قدیمی یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

  • کد خبر : 9207
  • 13 دی 1399 - 14:16
احتکار ۷۴۴ تن برنج دریک انبار /توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان/تخریب منزل قدیمی یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۴۴ هزار و ۱۶۰ کیلو برنج احتکار شده به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به احتکار اقلام خوراکی در یک انبارمی کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و هماهنگی های لازم یک گروه از ماموران ، همراه با نماینده ای از اداره تعزیرات به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۷۴۴ هزار و ۱۶۰ کیلو برنج احتکار شده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ارزش برنج های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه  ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف محموله بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ هاشمی فر خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که کالاهای اساسی و ارزاق مردم را برای سود بیشتر احتکار می کنند برخورد قاطع و قانونی می کند و در این راه نیازمند همکاری و تعامل مردمی می باشد که امید است شهروندان عزیز هر گونه موضوع مشکوک را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.#

انهدام باند سرقت سیم برق در شهرستان های اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره ای که در شهرستان های چادگان و گلپایگان اقدام به سرقت سیم برق می کردند و اعتراف آنها به ۲۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان چادگان ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و اقدامات هوشمندانه در یافتند که این سرقت ها توسط اعضای یک باند مجرمانه صورت می گیرد که سرانجام در یک عملیات ضربتی ۲ نفر از اعضای این باند حین تردد با یک دستگاه خودروی سواری پراید در شهرستان فریدن شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در بازرسی از خودروی ۹۰ کیلوگرم سیم مسی بصورت کلاف شده به همراه آلات و ادوات جرم از قبیل دستکش ، گاز انبر و … کشف شد.

سرهنگ ترکیان عنوان کرد: با اعترافات متهمان، نفر سوم این باند نیز در یکی از روستاهای شهرستان چادگان دستگیر و در بازرسی از منزل وی آلات و ادوات جرم از قبیل یک عدد گاز انبر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۸ فقره سرقت در شهرستان های چادگان و گلپایگان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی خود تحویل مراجع قضائی شدند.

توقیف محموله شیرخشک قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان، از توقیف محموله ۷۵ تُنی شیرخشک قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ” کامران ریاحی” اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت خود حین کنترل و نظارت و هوشمندانه بر مبادی رسمی ورودی و خروجی استان به ۳ دستگاه کامیون کشنده حامل محموله صادراتی مشکوک و آن ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودروهای مذکور در بازرسی دقیق از آن ۷۵ تُن شیر خشک که فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوز های قانونی بود کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۳۴ میلیارد ریال ارزیابی کردند اظهار داشت: با توجه ممنوعیت صادرات محموله مکشوفه و احراز قاچاق بودن آن خودروهای مذکور توقیف و رانندگان آنها برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله لیوان کریستال قاچاق در “شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر”از کشف محموله قاچاق لیوان کریستال به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد مستقر در پلیس راه اصفهان تهران حین کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی های انجام شده و با بررسی دقیق تعداد ۳۲۰ دست لیوان کریستال خارجی فاقد هرگونه اسناد گمرکی کشف که در این راستا یک نفر دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد : به گفته کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۵۰۰ میلیون ریال بوده و با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست ، موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۲۱ هزار نخ سیگار قاچاق دراصفهان

با تلاش ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان اصفهان و در راستای اجرای مبارزه جدی با قاچاق کالا ، ۲۱ هزارو ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق از یک مغازه در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ” حمیدرضا اکبری” با اعلام این خبر، گفت : در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا ، ماموران پایگاه اطلاعای موفق به کشف ۲۱ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار قاچاق از یک مغازه سوپر مارکت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در ادامه بیان داشت : ماموران آن یگان در بازرسی از این واحد صنفی تعداد ۱۹۴ بسته تنباکو ، ۱۹ بسته توتون و ۶۰ بسته آدامس قاچاق را نیز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال توقیفی را ۷۰۰ میلیون برآورد کرده اند، بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۱۲۰ هزار ماسک احتکار شده در “اصفهان

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی از کشف محموله ای ماسک احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی “اصفهان” از احتکار محموله ای ماسک در انباری مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: یک گروه از ماموران به محل اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۲۰ هزار ماسک سه لایه که احتکار شده بود را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی اصفهان ادامه داد: ارزش ماسک های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ ریاحی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

اعتراف به سرقت ۳۰۰ راس دام

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از دستگیری ۲ سارق احشام و اعتراف آنها به سرقت ۳۰۰ راس دام در شهرستان های “گلپایگان” و “بوئین میاندشت” خبر داد.

سرهنگ”علی سبحانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پس از سرقت ۱۷۰ راس دام در یکی از روستاهای شهرستان “گلپایگان”، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این سارقان به صورت مسلحانه اقدام به سرقت احشام کرده بودند افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی ۲ نفر که ساکن یکی از استان های کشور بودند در ارتباط با این سرقت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت مسلحانه ۱۷۰ راس دام در شهرستان “گلپایگان” و ۱۳۰ راس در شهرستان “بوئین میاندشت” اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ علی سبحانی از دامداران خواست، توصیه های پلیس را جدی بگیرند ، از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند، از ورود افراد غریبه و ناشناس که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می کنند به محل نگهداری احشام خودداری و محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند.#

تخریب منزل قدیمی یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از تخریب یک منزل مسکونی در خیابان “گلستان” و فوت مردی ۵۸ ساله و مصدوم شدن خانمی ۴۹ ساله خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و اعلام یک مورد تخریب ساختمان مسکونی در خیابان “گلستان” بلافاصله ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۹ به محل اعزام شدند.

وی افزود: این ساختمان تخریب شده بود که ۲ نفر که در منزل سکونت داشتند زیر آوار مانده بودند و متاسفانه یکی از آنها که مردی ۵۸ ساله بود فوت و دیگری که خانمی ۴۹ ساله بود مصدوم شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: خانمی که در این حادثه مصدوم شده بود به بیمارستان انتقال و جسد متوفی نیز برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری از شهروندان خواست، در همه حال اصول ایمنی را رعایت و مقدم بر شروع کار بدانند تا انشاءالله از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9207
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.