• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3
راه و شهرسازی استان اصفهان:

استقبال خوب مردم از مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

  • کد خبر : 14752
  • 05 تیر 1400 - 14:26
استقبال خوب مردم از مرحله پنجم طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان
در این دوره برای 21 شهر استان جمعاً بالغ بر 32 هزار نفر اقدام به ثبت‌نام کردند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آمار ثبت نامی های جدید مسکن ملی دردوره پنجم این طرح اذعان داشت: در این دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، متقاضیان می توانستند در ۲۱ شهر از استان اصفهان اقدام به ثبت نام کنند که با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام، تعداد ۳۲ هزار و ۵۴۸ نفر در بازه زمانی تعیین شده برای این شهرها ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ثبت نام انجام شده، ۲۷ هزار و ۴۲۴ نفر متقاضی مسکن ملی در شهرهای جدید استان بودند و پنج هزار و ۱۲۴ نفر نیز در سایر شهرها ثبت نام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص میزان استقبال مردم این استان در دور پنجم ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: میزان استقبال با توجه به ظرفیت ثبت نام سنجیده می‌شود، لذا در شهرهای بهارستان و فولادشهر استقبال خوبی شده است.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت ۱۱ هزار واحدی پیش بینی شده برای ثبت نام مرحله پنجم و ثبت‌نام بیش از ۳۲ هزار نفر در این مرحله و پالایش متقاضیان، ظرفیت در شهرهای ثبت‌نامی تکمیل و بعضاً بیش از ظرفیت موجود ثبت نام  شده است که به لطف خدا اراضی مورد نیاز تامین می‌شود.

قاری قرآن با بیان اینکه برنامه تعهدی اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۷۰ هزار واحد بوده است عنوان کرد: ثبت نام بعمل آمده تا کنون، بیش از ظرفیت استان است لذا پس از پالایش متقاضیان، تکمیل پرونده و تایید نهایی آنان، تکمیل یا عدم تکمیل برنامه تعهدی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در خصوص بازگشایی سایت و ثبت‌نام مجدد برای این طرح در استان، درحال بررسی وپس از نهایی شدن کارشناسی هابه وزارت راه و شهرسازی اعلام تا اتخاذ تصمیم واقدام شود .

گفتنی است: پنجمین دوره از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به منظور تکمیل ظرفیت باقیمانده این طرح در مجموع برای ۲۱ شهر استان شامل: اردستان، تیران، بادرود، جندق، حبیب‌آباد ، خالدآباد، خور، داران، دولت آباد، زواره، علویجه، گلپایگان، مهاباد، میمه، وزوان، نوش‌آباد، ابوزیدآباد، فرخی و شهرهای جدید « بهارستان، فولادشهر و مجلسی» انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14752
  • منبع : راه و شهرسازی استان اصفهان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.