• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

4
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان:

اصفهان پایلوت حمایت از صندوق بیمه اجتماعی توسط دستگاه های دولتی

  • کد خبر : 13897
  • 12 خرداد 1400 - 10:52
اصفهان پایلوت حمایت از صندوق بیمه اجتماعی توسط دستگاه های دولتی
مدیر توسعه و منابع استانداری اصفهان گفت: اصفهان آمادگی دارد تا با همکاری همه دستگاها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایران را برا پوشش حداکثری جامعه هدف این صندوق حمایت کند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، عیوب درویشی در جلسه با مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایران کشور و استان اصفهان اظهار داشت: مخاطب ما جمعیت هدفی است که در شرایط فعلی واقعا محروم بوده و غفلت از آنها ممکن است در آینده آسیب های مختلفی برای کشور در پی داشته باشد.

وی افزود: جمعیت هدف این صندوق در استان اصفهان حال خوبی ندارد و باخشکسالی های اخیر، کشاورزان و روستاییان برای تامین حداقل نیازهای معیشتی و اقتصادی شان در مانده اند و درعین حال پوشش بیمه ای حداقل نیازی است که باید مرتفع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اعلام آمادگی برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان و عشایران تصریح کرد: اگر چنین تفاهم نامه ای در کشور نبوده، استانداری اصفهان آمادگی دارد تا با این صندوق تفاهم نامه ای برای پوشش بیمه ای کامل جامعه هدف منعقد کند و به صورت پایلوت در کشور این طرح را اجرا نماید.

وی تاکید کرد: اغناسازی کشاورزان، روستاییان و عشایران برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی، کار بخشداران و دهیاران و شوراهای روستایی است که زیر نظر استانداری هستند و ما می توانیم با همکاری این مجموعه ها جمعیت بیشتری را تحت پوشش این صندوق قرار دهیم.

درویشی با بیان اینکه صندوق به افراد تحت پوشش خود نگاه خاص و ویژه ای داشته باشد گفت: با وجود رشد اصفهان در جذب جامعه هدف، ولی فقط ۱۵ درصد جمعیت مشمول جذب و راه زیادی برای پوشش هشتاد و پنج درصد جمعیت باقی مانده در پیش است و می طلبد با همکاری نهادهای دولتی این صندوق به اهدافش برسد و به سرنوش صندوق ها ی دیگر مبتلا نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان به بحران خشکسالی اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر مناطق اصفهان با خشکسالی شدید روبرو است و پیشنهاد می کنیم که کشاورزان، روستاییان و عشایران مستقر در این مناطق در پرداخت حق بیمه صندوق بیمه اجتماعی و جرایم دیرکردها مورد توجه قرار گیرند.

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13897
  • منبع : خبرگزاری ایلنا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.