• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

3
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

اقدامات برای کاهش منابع آلاینده هوای اصفهان زودتر انجام شود / اعتبار علمی یک دانشگاه با یک سخنرانی خراب نمی شود

  • کد خبر : 8230
  • 12 آذر 1399 - 8:15
اقدامات برای کاهش منابع آلاینده هوای اصفهان زودتر انجام شود / اعتبار علمی یک دانشگاه با یک سخنرانی خراب نمی شود
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نتایج مطالعات منشأیابی آلودگی‌های زیست محیطی اصفهان باید در جهت تامین منافع مردم در اختیار قرار گیرد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی اظهار کرد: پدیده وارونگی دمای اصفهان با شروع فصل سرد سال یکی از چالش‌های پیش رو است بنابراین اگر نتایج مربوط به تحقیقات منشایابی آلودگی‌های زیست محیطی اصفهان در اختیار قرار گیرد، می‌توانیم از آن برای کاهش آلودگی‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: هفته گذشته مطلبی در این خصوص در صحن شورای شهر مطرح و درخواست شد که دو دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان نتیجه تحقیقات خود را هرچه زودتر ارائه کنند اما رسانه‌ها براساس آنچه گفته شده بود موضوع را تبیین نکردند که سبب بروز برداشت‌های غیرواقعی از این اظهارات شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دانشگاه صنعتی نتایج تحقیقات خود را در این زمینه ارائه داده است، تصریح کرد: ضمن تقدیر از مکاتبه حرفه‌ای دانشگاه صنعتی و کادر علمی هر دو دانشگاه، باید اذعان کرد که اعتبار علمی یک دانشگاه نه با یک سخنرانی فرومی‌ریزد نه ارتقا می‌یابد بنابراین از اساتیدی که درباره سخنان جلسه گذشته شورا اظهار نظر کردند درخواست می‌کنم با سعه صدر برخورد کرده و اجازه گسترش تفکر نقادانه در جامعه را بدهند.

وی با بیان اینکه معاونت برنامه‌ریزی شهرداری باید اطلاعات مربوطه را در این خصوص به شورای شهر ارائه دهد، ادامه داد: به هر روی گلایه از تأخیر در ارائه این تحقیقات وجود دارد زیرا قرار بوده با توجه به ضرورت این مطالعات، نتایج آن ۱۵ ماهه ارائه شود اما حداقل با یک سال تأخیر انجام شده است.

نصراصفهانی اضافه کرد: به وجود موانع بر سر راه انجام این تحقیقات واقف هستیم اما نیاز است زمانی که قراردادهای مشابه توسط شهرداری منعقد می‌شود، موانع موجود نیز در آن در نظر گرفته شده و مطالعات در زمان مقرر به پایان برسد.

وی تاکید کرد: چنانچه شهرداری برای پرداخت به موقع در این زمینه تعهداتی داشته است باید این موارد بررسی و در اسرع وقت پرداخت‌ها انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی شهرداری ضمن پیگیری انجام اینگونه مطالعات در موعد مقرر، باید بدون در نظر گرفتن مصالح، در جهت تامین منافع مردم نتایج مطالعات مذکور را در اختیار قرار دهد تا اقدامات برای کاهش منابع آلاینده هوای اصفهان هرچه زودتر انجام شود تا بیش از این سلامت مردم به خطر نیفتد.

میان مدیران مناطق رقابت ایجاد شده است

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، مقرر شده که برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با گزارش مدیر منطقه برای اعضای شورا همراه باشد و اگر زمینه برای افتتاح حضوری فراهم بود، از این طریق اجرا شود اما اگر شرایط مهیا نبود به‌طور مجازی این اتفاق رخ دهد.

نصراصفهانی تاکید کرد: برگزاری این برنامه سبب امیدبخشی به مردم شده و آن‌ها می‌بینند که در شهر چه اقداماتی شده است؛ شورا و شهرداری نیز از این فرایند حمایت لازم را خواهند داشت.

وی ادامه داد: مدیران مناطق وقتی بدانند که باید در موعد مقرر پروژه‌ها را افتتاح کنند، تلاش شبانه روزی در این خصوص خواهند داشت و علاوه بر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌ها، رقابت سالمی نیز بین مناطق به‌وجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8230

    نوشته های مشابه

    04شهریور
    علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد
    در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:

    علی قاسم زاده با ۱۲ رای شهردار اصفهان شد

    22خرداد
    با چالش ها و اولویت های شهر آشنا هستم
    13اسفند
    تامین درآمدها از محل فروش تراکم کاهش یافته است

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.