• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

8
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان اصفهان خبرداد:

آماده باش ۶۰۰ کارشناس بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین

  • کد خبر : 19382
  • 21 شهریور 1401 - 14:03
آماده باش ۶۰۰ کارشناس بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: به منظور پوشش بهداشتی زوار اربعین حسینی، پس از  اعلام فراخوان عمومی تعداد ۶۰۰ کارشناس بهداشتی به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کردند ، سپس برنامه ریزی لازم جهت بکارگیری آنها صورت گرفت.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان،دکتر غفور راستین معاون اجرایی مرکز بهداشت استان اصفهان،خبرداد: در حال حاضر تعداد ۱۲ نفر از کارشناسان بهداشتی در کشور عراق درکنار تیم های هلال احمر مشغول ارائه خدمات بهداشتی به زوار اربعین هستند.

وی از آموزش موکب‌داران اصفهان در خصوص بیماریهای واگیردار و نیز ارائه خدمات بهداشتی به بیماران خبر داد و افزود: با توجه به احتمال وقوع بیماری التور(وبا) و کرونا علاوه بر آموزش های حضوری بالغ بر ۱۲ هزار پمفلت آموزشی در اختیار موکب داران، ترمینال‌ها و  پایگاه‌های مرزی قرار گرفته است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: تمام موکب ها بین یک تا چند کارشناس بهداشتی دارد که با نزدیک شدن به ایام اربعین و احتمال افزایش زوار تعداد ۶۰۰ کارشناس بهداشتی هم که در لیست انتظار و به حالت آماده‌باش قرار دارند به کمک سایر همکاران بهداشتی می روند.

وی انجام تست سلامت از زوار به هنگام برگشت به ایران را در فرودگاه امکانپذیر دانست و گفت: امکان این تست  برای زواری که از راه مرزهای زمینی وارد کشور می شوند فراهم نیست.

دکتر راستین ضمن توصیه  به اهمیت پیشگیری و لزوم رعایت اصول اولیه بهداشت، به زائرین در مسیر پیاده روی کربلا گفت: از تمام زائرین درخواست می شود رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را جزو اولویت های خود قرار دهند و در صورت داشتن علائم گوارشی مثل اسهال آبکی و یا علائم کرونا که مشابه علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا است، علاوه  بر رعایت کامل ضوابط بهداشتی و محافظت فردی از روبوسی با دیگران جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19382
  • منبع : دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

نوشته های مشابه

25آبان
خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

19اردیبهشت
اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

اصفهان میزبان مسابقات اسنوکر آزاد کشور

12آذر
 از این تبعیض ها ناراحتیم…
انتقاد تند قهرمان جهان از وزارت ورزش:

 از این تبعیض ها ناراحتیم…

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.