• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
گاز استان اصفهان خبرداد:

انجام تعمیرات اساسی ۷۴ گرمکن ایستگاه تقلیل فشار گاز در استان اصفهان

  • کد خبر : 15153
  • 17 تیر 1400 - 10:49
انجام تعمیرات اساسی ۷۴ گرمکن ایستگاه تقلیل فشار گاز در استان اصفهان
تعمیرات اساسی 74 گرمکن ایستگاه تقلیل فشارگاز شهری، روستایی و صنعتی استان در راستای تامین گاز پایدار در فصل سرد در سال گذشته انجام شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان به نقل از، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر، افزود: تعمیرات اساسی (اورهال) گرمکن (هیتر) ایستگاه های تقلیل فشار استان اصفهان به عنوان یکی از اقدامات پیشگیرانه همه ساله در ماه های گرم که مصرف گاز خانگی استان پایین می باشد، مطابق با برنامه زمان بندی تنظیم شده انجام می گردد تا در صورت وجود مشکل در این تأسیسات که نقش اساسی در توزیع گاز پایدار در شبکه های گازرسانی به عهده دارند، مرتفع شود.

سیدمصطفی علوی، با اشاره به اینکه تعداد ۱۹۰ دستگاه هیتر مربوط به ایستگاه های تقلیل فشارگاز در سطح استان وجود دارد که برای پیشگیری از یخ زدگی گاز در فصل سرد مورد استفاده قرار می گیرند، گفت: ماه های گرم سال فرصت مغتنمی است برای برنامه ریزی تعمیرات، سرویس دهی لازم و اورهال مربوط به ایستگاه های تقلیل فشار گاز که در پیمان جاری، برنامه ریزی انجام اورهال ۶۷ هیتر در دست اقدام می باشد.

همچنین جهت حصول اطمینان از کارکرد مطمئن گرمکن ها، برنامه ممیزی از تجهیزات ابزار دقیق نصب شده بر روی ۱۹۰ هیتر، از پانزدهم تیر ماه شروع و به همت کارکنان خدمات فنی و فروش عمده و بهره برداری تا انتهای شهریور ماه به پایان می رسد.

وی، بیان داشت: در حدود ۲۰۰ نفر از کارکنان  در عملیات راه اندازی سالیانه هیتر در ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، مشارکت فعال داشته که آموزش های مورد نیاز پرسنل مذکور جهت بررسی صحت و سلامت هیترها به صورت کارگاهی و با مشارکت واحد خدمات فنی و فروش عمده و آموزش، توسط کارشناسان متخصص، به آنها ارائه    می گردد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: کارکرد هیترها به دمای محیط وابسته و در صورت بروز دمای پایین، هیترها فعال می شوند. در استان اصفهان عمده گرمکن ها از آبان ماه در سرویس قرار گرفته و در اردیبهشت ماه از سرویس خارج می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15153
  • منبع : گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.