• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

4

اولین مسابقات بولینگ ویژه زوجین جوان برگزار ‌شد

  • کد خبر : 18829
  • 21 تیر 1401 - 22:15
اولین مسابقات بولینگ ویژه زوجین جوان برگزار ‌شد
اولین جام بولینگ ویژه زوجین جوان استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک ولایت برگزار گردید.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۵، ارشد نظامی آجا در اصفهان و سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت دهه مبارک ولایت اولین جام بولینگ ویژه زوجین جوان استان اصفهان را روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ به میزبانی باشگاه بولینگ پردیس اصفهان برگزار نمود.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه ۲۰ تیرماه در سالن همایش کوثر اصفهان با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی ورزشی برگزار گردید.
امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در آئین اختتامیه اولین دوره مسابقات بولینگ استان اصفهان (جام ولایت) اظهار داشت: برای اولین بار در استان اصفهان توانستیم ورزش‌های زیرمجموعه هیات بولینگ و بیلیارد به خصوص بولینگ را به سبد تفریح خانواده‌ها وارد کنیم.
وی افزود: این برنامه مبتکرانه برای خانواده و زوج‌های جوان بود که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری منطقه ۵ اصفهان، ارشد نظامی آجا و سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از برگزاری جلسات ویژه برای راه‌اندازی این رویداد ورزشی اجتماعی خبر داد و گفت: بیش از ۵ جلسه با حضور مدیران و کارشناسان تخصصی جهت برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزار و در نهایت با ظرفیت ۳۵ نفر به استقبال مسابقات رفتیم.
صمدانی استقبال از این مسابقات را خوب ارزیابی کرد و افزود: نزدیک به۱۲۰ زوج جوان در این دوره شرکت کردند که ۳ خانواده به عنوان رتبه برتر و ۲ خانواده به عنوان رتبه برتر اخلاق را کسب کردند.
وی یادآور شد: جنبه تفریحی و نشاط این دوره از مسابقات بیش از هر چیزی حائز اهمیت بود.
صمدانی گفت: داوری این مسابقات به شکل الکترونیکی و با نظارت اعضای هیات بولینگ و بیلیارد استان انجام شد.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان تاکید کرد: در نظر داریم این الگوسازی را در تمام برنامه‌ها داشته باشیم تا ورزشی سالم را برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18829

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.