• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

6
استاندار اصفهان گفت:

باید فضای جامعه را برای سارقان نا امن کرد / توجه به مسدود سازی پیاده روها برای موتورسواران در فضاسازی شهری

  • کد خبر : 5552
  • 13 شهریور 1399 - 8:32
باید فضای جامعه را برای سارقان نا امن کرد / توجه به مسدود سازی پیاده روها برای موتورسواران در فضاسازی شهری
استاندار، با بیان اینکه سرقت به ویژه سرقت به عُنف در کاهش احساس امنیت شهروندان تاثیر بسیاری دارد، گفت: باید کاری کنیم که فضای جامعه برای سارقان به ویژه سارقان به عُنف نا امن شود.

“به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، عباس رضایی” در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه مبارزه سرقت استان اصفهان گفت: خوشحالم که نیروی انتظامی توجه ویژه ای به مسایل و مشکلات جامعه دارد و برای مبارزه با سرقت، قرارگاهی را اختصاص داده که این موضوع مهم را با اشتراک نظر و مشورت سایر دستگاه ها دنبال می کند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از سردار “میرحیدری” فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: از روزی که وی به عنوان فرمانده انتظامی استان منصوب شده، توجه خاصی به موضوع مبارزه با سرقت داشته و انصافاً هم کارهای خوبی در این زمینه انجام شده که لازم می دانم از همه نیروهای انتظامی استان تشکر کنم.

نا امن کردن فضا برای تبهکاران و سارقان

استاندار اصفهان با اشاره به تاثیر مستقیم سرقت بر کاهش احساس امنیت شهروندان، اظهار داشت: بحمد الله هماهنگی، هم افزایی و تعامل خوبی بین دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و دستگاه قضائی استان برقرار است و باید کاری کنیم که فضای جامعه برای همه تبهکاران که یکی از آنها سارقان هستند ناامن شود.

برخورد قاطعانه پلیس با سارقان به عُنف

رضایی، ارتکاب جرم سرقت به عُنف که نوعی سرقت خشن و همراه با ایراد ضرب و جرح مال باختگان است را مسئله ای بسیار مهم دانست و عنوان کرد: من همواره معتقدم که پلیس باید عزت و اقتدار خود را همیشه و در همه حال حفظ کند و یکی از مواردی که باعث حفظ این امر می شود، برخورد قاطعانه با سارقان به عنٌف و باندهای تبهکاری است.

توجه به مسدود سازی پیاده روها برای موتورسواران در فضاسازی شهری

استاندار اصفهان، سپس بر ضرورت مسدود سازی پیاده روها برای عبور موتورسیکلت تاکید کرد و گفت: بسیاری از کیف قاپی ها و سرقت ها در این مکان ها توسط سارقان موتورسوار رخ می دهد که باید شهرداری ها در فضاسازی شهری به مسدود سازی این مکان ها برای موتورسواران دقت لازم را انجام دهند و با این کار پیاده روها را برای عابران پیاده امن کنند.

پیگیری مطالبات پلیس از دستگاه های دولتی

رئیس شورای تامین استان اصفهان، با اشاره به تصمیمات جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت، گفت: در این جلسه وظایف دستگاه های مختلف و ضرورت همکاری و تعامل دستگاه ها با نیروی انتظامی تشریح و قرار شد تا پلیس استان اصفهان انتظارات خود از دستگاه های دولتی در خصوص پیشگیری از سرقت را به استانداری ارائه دهد و استانداری نیز مطالبات پلیس را به مسئولان آن دستگاه ها ابلاغ و پیگیری لازم برای تحقق آنها را انجام دهد

وی افزود: امیدوارم ان شاء الله با همدلی، همگرایی و هم افزایی بیشتر سازمان ها و ادارات با نیروی انتظامی بتوانیم گام های بسیار خوبی در زمینه مبارزه با سرقت برداشته و شاهد امنیت بیشتر و مطلوب تر در استان باشیم.

مردم ،توصیه ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرند

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: از مردم انتظار دارم که همکاری و همراهی بیشتری با نیروی انتظامی داشته باشند چون جلوی وقوع خیلی از سرقت ها را با رعایت توصیه ها و هشدارهایی که از سوی کارشناسان پلیس اعلام می شود و همچنین با بکارگیری نگهبان محله می توان گرفت.

رضایی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در شرایط سخت کرونایی همانند مدافعان سلامت بسیار بزرگوارانه در صحنه حضور دارند و از امنیت مردم دفاع می کنند، گفت: لازم می دانم به این عزیزان که در همه ابعاد امنیت به ویژه در زمینه مبارزه با سرقت ها تلاش می کنند خدا قوت گفته و صبر و بردباری و همراهی خانواده های آنها هم ارج بنهم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=5552
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.