• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

2
برق استان اصفهان خبر داد:

برخورد با پر مصرف های بخش های تجاری و صنعتی

  • کد خبر : 14458
  • 29 خرداد 1400 - 12:09
برخورد با پر مصرف های بخش های تجاری و صنعتی
برای افزایش پایداری و اطمینان شبکه  باید راههای جدیدی را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان در نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت برای افزایش پایداری و اطمینان شبکه  باید راههای جدیدی را مورد بررسی قرار دهیم و دلایل اینکه سرمایه گذاری در بخش نیروگاهی سرمایه گذاری نمی شود را بایستی  واکاوی نمود.

وی در ادامه تصریح کرد ایجاد نیروگاه جدید به منظور کمبود تولید کار منطقی نیست چرا که سرمایه های کلان را باید در این مسیر هزینه کرد  تنها به این دلیل که مشترکان خواهان افزایش مصرف هستند.

حمیرضا پیرپیران افزود: فضای احداث خطوط  انتقال و توزیع وجود ندارد  و با یک نگاه می توان به بی نتیجه بودن آن پی برد و تنها راه همطرازی تولید و مصرف؛ بهینه مصرف نمودن است.

وی گفت: با تعریف کد شغل مشترکین تجاری و صنعتی می توانیم فرایند مدیریت مصرف را نهادینه کنیم چرا که اکنون با توصیه ها و اخطارهایی که به مشترکین تجاری و صنعتی داده می شود همچنان شاهد افزایش مصرف این مشترکین هستیم و در صورتی که کد شغل تعریف شود خود مشترکین تلاش می کنند که میزان مصرف خود را کاهش دهند.

در ادامه این جلسه غلامرضا نوری رییس پارک فن آوری های نوین شرکت توزیع برق اصفهان به قابلیت های این مجموعه اشاره کرد و گفت : در بخش توزیع برای اولین بار در کشور چنین مرکزی ایجاد شده است که  آخرین دستاوردهای روز دنیا را در این مرکز می توان  مشاهده کرد .

وی عنوان کرد: ۵ سال گذشته پارک فن آوری های یک انبار بود که با حمایت های مهندس پیر پیران تبدیل به چنین مرکزی شد که در ۳ محور اصلی تعریف شد اول اینکه این مجموعه کوچک شده یک شرکت توزیع برق است و متشکل از شبکه های زمینی ؛ هوایی و پست های گوناگون است و در بخش دوم به کار گیری  انرژی های نو می باشد به طوری که پارک سبز انرژی اجرا شده و برقی که درحال استفاده است از مجموع نمای ساختمان تامین می شود.

وی در ادامه افزود: نمای ساختمان به صورت تلفیق معماری و الکتریکال است که حرارت اصلی خورشید را می گیرد.

نوری تاکید کرد: در بخش دیگر نیز  آب نماها می باشد که با  انرژی خورشیدی روشن می شود و در بخش سوم نیز  با استفاده از کنتورهای هوشمند و قابلیت ذخیره سازی باطری ها فرایند مصارف اصلی ساختمان ها و دوربین ها صورت می گیرد.

وی گفت: این مکان جایگاه مناسبی برای محققان و پژوهشگران می باشد تا در خصوص انرژی های نو و دیگر فرایندهای پژوهشی در حوزه توزیع تحقیق نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14458
  • منبع : برق استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.