• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
برق استان اصفهان خبر داد:

برخورد با پر مصرف های بخش های تجاری و صنعتی

  • کد خبر : 14458
  • 29 خرداد 1400 - 12:09
برخورد با پر مصرف های بخش های تجاری و صنعتی
برای افزایش پایداری و اطمینان شبکه  باید راههای جدیدی را مورد بررسی قرار دهیم.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان در نشست هم اندیشی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت برای افزایش پایداری و اطمینان شبکه  باید راههای جدیدی را مورد بررسی قرار دهیم و دلایل اینکه سرمایه گذاری در بخش نیروگاهی سرمایه گذاری نمی شود را بایستی  واکاوی نمود.

وی در ادامه تصریح کرد ایجاد نیروگاه جدید به منظور کمبود تولید کار منطقی نیست چرا که سرمایه های کلان را باید در این مسیر هزینه کرد  تنها به این دلیل که مشترکان خواهان افزایش مصرف هستند.

حمیرضا پیرپیران افزود: فضای احداث خطوط  انتقال و توزیع وجود ندارد  و با یک نگاه می توان به بی نتیجه بودن آن پی برد و تنها راه همطرازی تولید و مصرف؛ بهینه مصرف نمودن است.

وی گفت: با تعریف کد شغل مشترکین تجاری و صنعتی می توانیم فرایند مدیریت مصرف را نهادینه کنیم چرا که اکنون با توصیه ها و اخطارهایی که به مشترکین تجاری و صنعتی داده می شود همچنان شاهد افزایش مصرف این مشترکین هستیم و در صورتی که کد شغل تعریف شود خود مشترکین تلاش می کنند که میزان مصرف خود را کاهش دهند.

در ادامه این جلسه غلامرضا نوری رییس پارک فن آوری های نوین شرکت توزیع برق اصفهان به قابلیت های این مجموعه اشاره کرد و گفت : در بخش توزیع برای اولین بار در کشور چنین مرکزی ایجاد شده است که  آخرین دستاوردهای روز دنیا را در این مرکز می توان  مشاهده کرد .

وی عنوان کرد: ۵ سال گذشته پارک فن آوری های یک انبار بود که با حمایت های مهندس پیر پیران تبدیل به چنین مرکزی شد که در ۳ محور اصلی تعریف شد اول اینکه این مجموعه کوچک شده یک شرکت توزیع برق است و متشکل از شبکه های زمینی ؛ هوایی و پست های گوناگون است و در بخش دوم به کار گیری  انرژی های نو می باشد به طوری که پارک سبز انرژی اجرا شده و برقی که درحال استفاده است از مجموع نمای ساختمان تامین می شود.

وی در ادامه افزود: نمای ساختمان به صورت تلفیق معماری و الکتریکال است که حرارت اصلی خورشید را می گیرد.

نوری تاکید کرد: در بخش دیگر نیز  آب نماها می باشد که با  انرژی خورشیدی روشن می شود و در بخش سوم نیز  با استفاده از کنتورهای هوشمند و قابلیت ذخیره سازی باطری ها فرایند مصارف اصلی ساختمان ها و دوربین ها صورت می گیرد.

وی گفت: این مکان جایگاه مناسبی برای محققان و پژوهشگران می باشد تا در خصوص انرژی های نو و دیگر فرایندهای پژوهشی در حوزه توزیع تحقیق نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=14458
  • منبع : برق استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.