• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

2

برپایی نمایشگاهی برای مدیران و فعالان کسب‌وکار در اصفهان

  • کد خبر : 17188
  • 29 آذر 1400 - 12:35
برپایی نمایشگاهی برای مدیران و فعالان کسب‌وکار در اصفهان
دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار اصفهان از یکم دی‌ماه 1400 و با محوریت چاپ و بسته‌بندی، تبلیغات، برندینگ، رسانه، مشاوره توسعه و بهبود کسب و کار برپا می‌شود.

به گزارش عصر تحلیل باز اصفهان، این نمایشگاه که تا چهارم دی‌ماه و به مدت چهار روز برپا خواهد بود، میزبان شرکت‌های فعال در حوزه‌های تخصصی چاپ و بسته‌بندی، کانون‌های آگهی و تبلیغات، مراکز تخصصی مشاوره مدیریت کسب‌وکار، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مرتبط با حوزه مدیریت کسب‌وکار، انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط با مدیریت کسب‌وکار، مراکز تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شرکت‌های فعال در حوزه بیمه (نمایندگی و کارگزاری بیمه)، شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق و فناور و سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتبط با راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار است.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با حضور ۶۵ مجموعه از بخش‌های مختلف کسب و کار اصفهان برگزار خواهد شد. همچنین شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت کسب‌وکار از تهران نیز در نمایشگاه حضور دارند تا توانمندی‌ها و خدمات خود را در معرض بازدید علاقمندان و فعالان این حوزه قرار دهند.

بیشترین سهم مشارکت در دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار اصفهان متعلق به مجموعه‌های مرتبط با صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات است؛ همچنین تامین‌کنندگان دستگاه و قطعات مرتبط با صنعت چاپ نیز برای نخستین بار در چنین نمایشگاهی حضور پیدا کرده‌اند.

رسالت اصلی این نمایشگاه ایجاد بستری است تا مدیران کسب‌وکارها بتوانند نیازهای مجموعه‌های خود را با حضور و بازدید از غرفه‌ها و مذاکره با متخصصان برآورده کنند.

مدیران کسب‌وکارهای صنعتی، صنفی، تجاری و تعاونی، دانشجویان رشته‌های بازرگانی، تبلیغات، بیمه، تجارت الکترونیکی و…، مدیران شرکت‌های دولتی مرتبط، مدیران انجمن‌ها و تشکل‌ها و علاقمندان به راه‌اندازی یا توسعه و بهبود کسب‌وکار از جمله مخاطبان اصلی دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار اصفهان به شمار می‌روند.

فعالان حوزه مدیریت کسب‌وکار، کارشناسان، متخصصان و علاقمندان به این حوزه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای یکم تا چهارم دی‌ماه ۱۴۰۰ به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=17188
  • منبع : شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.