• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

0
روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان

بهره مندی ۴۳ هزار مشترک گلپایگانی، از نعمت گاز طبیعی

  • کد خبر : 13457
  • 05 خرداد 1400 - 9:05
بهره مندی ۴۳ هزار مشترک گلپایگانی، از نعمت گاز طبیعی
در حال حاضر حدود 40 هزار مشترک خانگی و 3 هزار مشترک در بخش صنعتی و عمومی در شهرستان گلپایگان از نعمت گاز بهره مند هستند.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مدیرعامل این شرکت، در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان گلپایگان، گفت: در حال حاضر با اجرای ۹۸۴کیلومتر شبکه، نصب ۲۵هزار و ۵۴۳ انشعاب، حدود ۴۳هزار مشترک در سطح این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مندند.

سید مصطفی علوی، با بیان این که در استان اصفهان تمام شهرستان ها و حتی روستاهای دارای شرایط از نعمت گاز برخوردار هستند، تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان فریدونشهر تعداد معدودی روستا وجود دارد که گازرسانی به این مناطق در دست اجرا قرار گرفته که مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

وی، افزود: در سال جاری در قالب مصوبه شورای اقتصاد، تلاش داریم که بر اساس برنامه به واحدهای صنعتی باقیمانده نیز گازرسانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان این که در سال گذشته با بهره برداری و توسعه شبکه در بخش های مختلف، بیش از ۱۳ میلیون متر مکعب گازرسانی در سطح استان اصفهان انجام گرفت است که این توسعه در  واحدهای صنعتی و مرغداری ها و گاوداری های پراکنده سطح استان در قالب بند( ق) انجام شده است.

مهندس علوی، با اشاره به اینکه، درحال حاضر به طور متوسط روزانه  حدود۶۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان به مصرف می رسد و این میزان در فصل زمستان بالاتر می رود گفت: این میزان در واقع نقطه تعادل مصرف گاز در استان اصفهان است، که در صورت حفظ این رقم در فصول سرد سال، برای تامین پایدار گاز طبیعی مشکلی نخواهیم داشت.

وی، تاکید کرد: درسال جاری تمامی ادارات ملزم به رعایت الگوی مصرف بهینه گازهستند و  اجرای این مهم را باید با نصب سیستم هوشمند و سایر اقدامات اجرایی نمایند.

مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان،خاطر نشان ساخت: با توجه به وسعت و پراکندگی شبکه گاز درسطح استان، امسال به گونه ای برنامه ریزی گردیده که در فصل گرم سال، اقدامات لازم برای گازرسانی مستمر انجام شود تا در فصل زمستان، خدمات گازرسانی بدون محدودیت قطع گاز صورت پذیرد.

لازم به ذکر است، طی این مراسم، از خدمات ۷ ساله سید رضا میرهندی قدردانی و سید مهدی خاتمی به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان گلپایگان معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13457
  • منبع : روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

25آبان
خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش
در #گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

خوشا شیراز و وضعِ بی‌مثالش

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.