• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

4
فرماندار اصفهان گفت:

بیمارستان امام حسین (ع)گنجایشی برای توریست سلامت

  • کد خبر : 19011
  • 21 مرداد 1401 - 11:16
بیمارستان امام حسین (ع)گنجایشی برای توریست سلامت
فرماندار اصفهان با بیان اینکه بیمارستان کودکان حضرت امام حسین (ع) یکی از ظرفیت های خوب توریست سلامت است که این بیمارستان در صورت تکمیل زیرساخت ها و انجام هماهنگی های لازم به دلیل پزشکان و کادر درمان مجرب می تواند ظرفیت جدیدی برای توریست سلامت باشد.

به گزارش عصر تحلیلازاصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با حضور در بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت امام حسین (ع)، ضمن بازدید از بخش نوزادان، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه بحمد ا… بیمارستان کودکان حضرت امام حسین (ع) با مشارکت خوب خیرین احداث شده و دارای بخش های مختلف ویژه کودکان است، اظهار داشت: همانند دیگر ظرفیت های استان که در اختیار هموطنان سراسر کشور بوده است و تنها خاص مردم اصفهان نیست، درصد بالایی از کودکان بستری در این بیمارستان از استان های دیگر هستند که این افتخاری بزرگ برای اصفهان است که در همه عرصه ها خدمتگزار هموطنان عزیزمان در سراسر کشور هستند.

احمدی خدمت، ایثار، گذشت و فداکاری را از شاخصه های بارز مردم اصفهان دانست و افزود: در مواقع بحران بالاخص در عرصه سلامت شاهد حضور پررنگ مردم اصفهان برای خدمت رسانی صادقانه بوده ایم.

وی عنوان کرد: طبق آمار دریافتی، از ۳۱ استان کشور کودکان بیمار در این بیمارستان پذیرش می شوند و مراحل رسیدگی و درمان آنها انجام می گردد که این افتخار بزرگی برای مردم اصفهان در عرصه خدمت به هموطنان سراسر کشور است.

فرماندار اصفهان با اشاره به مسائل و مشکلات بیمارستان فوق تخصصی کودکان حضرت امام حسین (ع)، تصریح کرد: اعتباری که در سفر ریاست محترم جمهوری به اصفهان تخصیص داده می شود، باعث تکمیل این بیمارستان می شودگرچه همچنان نیازمند مشارکت خیرین نیک اندیش در این خصوص هستیم.

وی افزود: طرح هایی نیز در قالب طرح توسعه بیمارستان مطرح شده که بایستی بررسی های جامع تری در این خصوص صورت پذیرد.

احمدی تأکید کرد: در نظر گرفتن امکانات حمل و نقل درون شهری و اخذ تصمیمات مقتضی پیرامون همراه سرای در دست احداث این بیمارستان، ازجمله مواردی است که باید با هماهنگی و همکاری دستگاه های ذی ربط مورد توجه ویژه قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19011

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.