• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

3
رئیس اتاق بازرگانی مطرح کرد:

تامین انرژی در اصفهان در وضعیت نامطلوب

  • کد خبر : 20845
  • 13 خرداد 1402 - 10:14

به گزارش عصر تحلیل، جمعی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران شعبه اصفهان با رئیس و اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان دیدار و گفتگو کردند. امیر کشانی در این دیدار خواستار احصاء تمامی مشکلات صنعت برق استان و ارایه راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها به منظور برگزاری جلسات کارشناسی و رسیدن به راه […]

به گزارش عصر تحلیل، جمعی از اعضای سندیکای صنعت برق ایران شعبه اصفهان با رئیس و اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
امیر کشانی در این دیدار خواستار احصاء تمامی مشکلات صنعت برق استان و ارایه راهکارهای پیشنهادی برای رفع آنها به منظور برگزاری جلسات کارشناسی و رسیدن به راه حل‌های مشخص برای از بین بردن این موانع شد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: بخشی از مشکلات فعالان صنعت برق از سوی سندیکا و مابقی با پیگیری اتاق بازرگانی از طریق چانه‌زنی با دولت و طرح مشکلات و ارایه راهکارها در جلساتی مانند شورای گفتگو قابل حل است.

وی افزود: وضعیت انرژی در استان، زیبنده اصفهان با حجم بالای سرمایه‌گذاری و پتانسیل‌های موجود نیست و بیانگر وجود ظرفیت برای کار در این حوزه است.
کشانی پیاده‌سازی مدل اتحاد رقبا را در حل مشکلات و حفظ هر صنعت ضروری دانست.

مشکلات صنعت برق فرا ملی است

مژگان ایزدی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، خواستار حضور فعالانه اعضاء سندیکا در کمیته برق ذیل کمیسیون صنایع و هم فکری و تعامل با اتاق بازرگانی برای ارایه راهکارهای کارشناسی حل معضلات موجود شد.
فرشته امینی دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق دوره دهم نیز در این باره گفت: مشکلات صنعت برق به دلایل مختلفی مانند زمانبر بودن بازگشت سرمایه، مسایل و مشکلات پیمانکاران و… به موضوعی فراملی تبدیل شده است.
وی در ادامه بر ضرورت ایجاد ساز و کار افزایش سهم پیمانکاران اصفهان از پروژه‌های استانی و ایجاد همدلی و تعامل بیشتر بین اعضاء سندیکا برای کمک به کاهش مشکلات موجود تاکید کرد.
در ادامه این دیدار اعضاء سندیکا، خواستار پیگیری بهینه‌سازی مصرف انرژی و حرکت به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر شدند.

همچنین بر ضرورت تشکیل شورای انرژی در استان به منظور ایجاد وحدت رویه در تصمیم گیری‌های این حوزه، پیگیری حل معضلات مربوط به پیمانکاران، ایجاد ساز و کار تقویت پیمانکاران برق استان ایجاد تلطیف روابط کارفرمایی با پیمانکاران و تولیدکنندگان، مشخص شدن وظیفه و سهم بخش خصوصی در بهبود وضعیت اقتصادی کشور، وصول مطالبات پیمانکاران از دولت، افزایش نقش تشکل‌ها در تصمیم‌گیری‌های دولت، الزام دستگاه‌های دولتی به تخصیص بخشی از پروژه‌های استان به پیمانکاران اصفهان و کمک به اجرای قراردادهای تیپ در دستگاه‌های دولتی تاکید داشتند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=20845

    نوشته های مشابه

    18آذر
    حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟
    با دعوت رسمی مرکز نمایشگاهی ازمیر ترکیه صورت پذیرفت:

    حضور مسئولان نمایشگاه و اتاق بازرگانی اصفهان در ازمیر/ دستاوردهای سفر چه بود؟

    20خرداد
    فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد
    رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

    فعالیت ۳۰ درصد صنعت استان در نجف‌آباد

    16خرداد
    اصفهان باید هاب صادرات طلا شود
    رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد:

    اصفهان باید هاب صادرات طلا شود

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.