• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

تحقق ۹۹٫۵ درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان

  • کد خبر : 11250
  • 26 اسفند 1399 - 16:05
تحقق ۹۹٫۵ درصدی گازرسانی در سطح استان اصفهان
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در حاشیه دیدار با سرهنگ شفیعی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان و سرگرد فلاح مسئول حوزه بسیج ادارات کل شهید رجایی، گفت: گازرسانی به بیش از ۹۹ درصد جمعیت استان اصفهان با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی کارکنان محقق شده است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی سطح خدمت رسانی به مردم سرعت چشمگیری داشته است، افزود: در حال حاضر صددرصد شهرها معادل ۱۱۱ شهر در سطح استان و ۱۰۶۰ روستا، حتی در دور افتاده ترین مناطق استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مهندس علوی، گفت: امسال با وجود تحریم ها و فشارهای زیاد اقتصادی که وجود داشت، با برنامه ریزی صحیح و هدفمند در توسعه گازرسانی به شهرها، روستاها و صنایع موفق عمل کردیم و به لطف خدا و همت کارکنان خدوم شرکت، بیش از ۴۶۸ کیلومتر شبکه گذاری ۱۲ هزار انشعاب و بیش از ۴۵ هزار مشترک جدید به تعداد مشترکین استان اضافه شده است .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین و برخورداری جمعیت بالای استان از نعمت گاز طبیعی لازم است تا همه مشترکین عزیز نسبت به رعایت مصرف منطقی گاز،همکاری لازم را با این شرکت داشته تا تداوم استفاده از گاز در تمامی بخش ها فراهم گردد.

در ادامه، این دیدار سرهنگ شفیعی مسئول سازمان بسیج کارمندان استان اصفهان، اظهار داشت: ما در برهه فعلی بیش از گذشته نیازمند تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی در کشور هستیم و در کنار این روحیه از دو سرمایه عظیم اعم از انرژی و دیگری مردم عزیز بهره مند می باشیم.

وی، تصریح کرد: هر پیشرفتی که در کشور حاصل شده مرهون تفکر و روحیه جهادی و بسیجی است و وظیفه اصلی ما مردم داری و خدمت رسانی بی منت به مردم است .

سرهنگ شفیعی، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خدمات بسیج باید به نحو شایسته ای به مردم معرفی شود، زیرا اینها،خدمات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=11250
  • منبع : شرکت گاز

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.