• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

3
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

ترخیص ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در اصفهان / اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتردر اول و سوم دی ماه

  • کد خبر : 8694
  • 27 آذر 1399 - 13:16
ترخیص ۵ هزار موتورسیکلت توقیفی در اصفهان / اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتردر اول و سوم دی ماه
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، محمدرضامیرحیدری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر کمک به مردم در شرایط ویژه کرونایی و مشکلات به وجود آمده ناشی از وضعیت اقتصادی کشور پلیس راهورناجا طرحی را به منظورترخیص موتوسیکلت های توقیفی در پارکینگ های طرف قرار داد با ناجا که از سال های قبل دراین پارکینگ ها متوقف شدند را اجرایی کرد.

وی از ترخیص ۵ هزار دستگاه موتورسیکلت توقیفی در سطح استان و تحویل آنها به مالکانشان درطرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی خبر داد و گفت: به مالکان موتورسیکلت هایی که از سال های قبل توقیف شده توصیه می کنم ،هرچه سریع تر به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و در مدت باقیمانده نسبت به تعیین تکلیف موتورسیکلت های خود اقدام کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: تسهیلات ویژه ای برای ترخیص این موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده و مالکان بدون توجه به خلافی و نداشتن بیمه تنها با ارائه اسناد مالکیت و هویتی خود به صورت خارج از نوبت موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نرخ پارکینگ هم برابر با مبلغی که در سال ۹۴ تعیین شده بود محسوب می شود، گفت: باز هم پیگیر هستیم تا مالکان این موتورسیکلت ها بتوانند هزینه پارکینگ ها در سطح استان را کمتر پرداخت کنند.

میرحیدری تاکید کرد: در صورتی که مالکان موتورسیکلت های توقیفی سال های قبل هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف ترخیص وسیله نقلیه خود در مدت مقرر اقدام نکنند بعد از اتمام این طرح موتورسیکلت های باقی مانده با هماهنگی دستگاه قضائی به دستگاه هایی که در قانون تعیین شده تحویل می شود.

اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتردر اول و سوم دی ماه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اعزام به خدمت مشمولان دیپلم، فوق دیپلم و بالاتر در روزهای اول و سوم دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، مهرداد پناهپوریان  اظهار داشت: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان دیپلم به پائین که دارای برگ اعزام به تاریخ روز چهارشبه سوم دی ماه هستند می بایست رأس ساعت ۷ صبح موعد مقرر در محل شهر آزمایش حاضر شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین مشمولان فوق دیپلم و بالاتر که دارای برگ اعزام به تاریخ روز دوشنبه اول دی ماه هستند نیز بایستی رأس ساعت ۷ صبح در محل شهرک آزمایش حضور یافته تا اقدامات لازم برای اعزام به خدمت این عزیزان صورت گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هرگونه تاخیر و عدم حضور در زمان مذکور به منزله غیبت مشمولان محسوب می شود و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد گفت: از مشمولان می خواهیم به زمان و تاریخ و محل حضور خود توجه لازم داشته باشند و به موقع خود را به جهت اعزام به خدمت مقدس سربازی حاضر کنند تا ان شاء الله هچ گونه مشکلی برایشان در آینده پیش نیاید.

احتکار تجهیزات گرمایشی در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان، از کشف تجهیزات گرمایشی احتکار شده به ارزش ۱۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،  محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از احتکار تعداد زیادی لوازم و تجهیزات گرمایشی در یک منزل مسکونی در شهر اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از منزل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات یک هزار و ۳۰۰ دستگاه پکیج و ۱۰۰ دستگاه پره آلومینیومی کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، مالک اصلی این کالاها، آنها را از مدت ها قبل در این مکان دپو کرده تا در موعد مقرر به قیمت بالاتر به فروش برساند، گفت: با محرز شدن احتکار این اقلام توسط فرد مذکور منزل وی با حکم مقام قضائی پلمب شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش کالاهای مکشوفه در این عملیات را براساس ارزیابی های به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه ۱۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه مالک اصلی کالاها به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#

توقیف ماینر قاچاق در”آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” از کشف ۲۱ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

علی اصغرمحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یک کارگاه متروکه با استفاده از برق شهری اقدام به تولید ارز دیجیتال می کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره برق در محل حاضر شده و در بازرسی از محل ۲۱ دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز اقدام به استخراج ارز دیجیتالی می کردند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” ارزش ماینر های قاچاق مکشوفه در این عملیات را بر طبق نظر کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

محمدی با بیان اینکه هرگونه استفاده از دستگاه های ماینر برای استخراج ارز دیجیتال نیازمند اخذ مجوز های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است گفت : در این خصوص مالک اصلی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

۱۲۰ کیلو تریاک در صندوق عقب پژو

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۲۰ کیلو تریاک طی بازرسی از صندوق عقب سواری پژو۴۰۵ در عملیات ماموران این یگان خبر داد.

به گزارش عصر تحلیل، روح اله فاطمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و رصد جاده خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان شهرضا به یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ که به صورت خلاف جهت در حال حرکت بود، مشکوک و به آن دستور ایست می دهند.

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده ماموران با سرعت قصد فرار از صحنه را داشت که در یک اقدام به موقع و ضربتی متوقف و طی بازرسی از صندوق عقب آن ۱۲۰ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد افیونی در عملیات مذکور خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

کشف ۲۳ کیلو تریاک در”نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف بیش از ۲۳کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری ام وی ام خبر داد.

هادی کیان مهر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودروهای عبوری در محور “چوپانان” به یک سواری ام وی ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۳ کیلوو ۲۸۰ گرم تریاکه در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۴ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، و به شهروندان توصیه می شود، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

مصالحه ۸۳ درصدی پرونده ها در واحد مشاوره کلانتری های “کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از مصالحه ۸۳درصدی پرونده های تشکیل شده در کلانتری های شهرستان توسط کارشناسان مشاوره معاونت اجتماعی این فرماندهی خبر داد.

حسین بساطی به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:  در ۹ ماهه سال جاری نزدیک به ۲ هزار و ۲۲۴ پرونده به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ارجاع داده شد که خوشبختانه ۸۳ درصد پرونده های ارجاعی  با تلاش کارشناسان مشاوره مستقر در کلانتری ها منجر به صلح و سازش شده و از ارجاع آنها به محاکم قضائی جلوگیری بعمل آمد.

وی بیشترین موضوعات پرونده های ارجاعی به واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در مدت مذکور را به ترتیب مشکلات خانوادگی ، مسایل حقوقی  و  نزاع و درگیری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، کاهش تشکیل پرونده های قضایی ، حذف ماموریت های غیرضروری و توانمندشدن خانواده ها برای ادامه زندگی بهتر را از جمله تاثیرات مهم  واحدهای مشاوره پلیس بیان کرد .

بساطی با بیان اینکه تمامی خدمات مشاوره نیروی انتظامی در واحدهای مشاوره و مددکاری کلانتری ها به صورت رایگان انجام می شود اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم قبل از اینکه با رفتن به دادگاه و انجام شکایت مشکل خود را حل کنند سری به یکی از واحدهای مشاوره در کلانتری ها زده و از خدمات رایگان کارشناسان مشاوره نیروی انتظامی استفاده کنند و مطمئن باشند مشورت و راهنمایی تخصصی آنها را به نتیجه مطلوبتر رسانده و از درگیر شدن آنها با مسایل اجتماعی جلوگیری خواهد کرد.

دستگیری سارق تجهیزات اداره راه در “گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از دستگیری سارق تجهیزات حاشیه راه متعلق به اداره پایانه و حمل و نقل جاده ای خبر داد و گفت:سارق دستگیر شده به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

علی سبحانی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت پنل های خورشیدی، تابلوهای شب نما و چراغ های چشمک زن موضوع در دستورکار پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در ارتباط با این پرونده شدند و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره سرقت سرقت پنل های خورشیدی و تابلوهای کنار راه ها و جاده ها اعتراف کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان در بازرسی از محل مورد نظر تعدادی پنل خورشیدی مخفی شده در خودروی پرایدش را کشف کردند بیان داشت: به گفته کارشناسان ارزش اموال کشف شده ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده و سارق نیز به مراجع قضائی تحویل داده شد.

گازگرفتگی مرد ۷۱ ساله در “اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از فوت فردی ۷۱ ساله به علت گازگرفتگی خبر داد.

حمیدرضا اکبری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی و فوت یک نفر، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی، به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: هنگامی که ماموران به محل رسیدند مشاهده کردند مردی ۷۱ ساله در اثر گاز گرفتگی فوت شده است.

اکبری بیان داشت: با تأیید مرگ متوفی توسط عوامل اورژانس ۱۱۵، جسد برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست، با آغاز فصل سرما و استفاده از سیستم های گرمایشی، اصول ایمنی استفاده از وسایل مورد نظر را مورد توجه قرار دهند، برای گرم کردن کانکس یا اطاق خودرو از ذغال یا پیک نیک استفاده نشود تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث ناگواری درجامعه نباشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8694
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.