• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

6

تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان

  • کد خبر : 18865
  • 29 تیر 1401 - 9:07
تشکیل انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان
نماینده هیات موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان گفت: تشکیل این نهاد صنفی در راستای اصل ۲۶ قانون اساسی و ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و با هدف حفظ و پی‌گیری حقوق و منافع قانونی و بهبود وضع اقتصادی اعضاء تشکیل شد.

به گزارش عصر تحلیل، مهدی طاهری اظهار داشت: این انجمن تلاش می‌کند میان تامین کنندگان نهاده‌ها، کارشناسان، واحدهای فرآوری و سورتینگ و بسته بندی، بازاریابان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان نهایی محصولات سبزی و صیفی در بازارهای داخل و خارج کشور ارتباط بیش‌تری برقرار کند. وی ادامه داد: خلق ارزش و افزایش مزایای رقابتی در بازار از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه بهره برداران و تصمیم‌گیران بخش سبزی و صیفی در سطوح استانی و کشوری قرار داشته است لذا امیدواریم فعالیت این انجمن به تحقق این اهداف کمک کند.

نماینده هیات موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان افزود: توسعه کمی و کیفی این انجمن به افزایش هرچه بیش‌تر مفاهمه میان بخش خصوصی و تصمیم‌گیران بخش کلان در دولت کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: انجمن این قابلیت را دارد که به نمایندگی از کلیه تولید کنندگان سبزی و صیفی اعم از تولید کنندگان فضای باز و گلخانه، سیاست گذاران و مجریان را در اتخاذ تصمیماتی که منجر به خلق بیش‌ترین ارزش در زنجیره ارزش و تامین محصولات سبزی و صیفی شود، یاری رساند.

به گفته مهدی طاهری کمک به پایش و اجرای استانداردهای تولید محصول و همچنین ایجاد هماهنگی میان عرضه کنندگان محصولات سبزی و صیفی از ظرفیت‌های این انجمن محسوب می‌شود. وی ابراز امیدواری کرد که ظرفیت‌های انجمن با مشارکت هرچه بیش‌تر اعضا و حمایت‌های دولت، بالفعل شود.

وی ادامه داد: انجام همکاری با سایر تشکل‌های موجود که به هر نوعی با فعالیت‌های این انجمن نزدیک می‌باشد نیز از دیگر اهداف این تشکل محسوب می‌شود.

طاهری ابراز امیدواری کرد که این انجمن با حمایت ارگان‌هایی چون سازمان جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اداره تعاون روستایی، اداره کار و سایر ادارات ذی‌ربط به تحقق اهداف کشاورزان سبزی و صیفی و مصرف کنندگان این گونه از محصولات و هم‌چنین اهداف عالیه دولت در تامین امنیت غذایی یاری برساند. وی افزود: امیدواریم فعالیت این انجمن به بهبود جذب سرمایه و توسعه فناوری و بهبود بهره‌وری در واحدهای تولیدی کمک کند.

وی از تمامی تولیدکنندگان محصولات سبزی و صیفی اعم از تولید کنندگان گلخانه‌ای و فضای باز در سراسر استان اصفهان دعوت کرد تا جهت عضویت و مشارکت در این انجمن با دبیرخانه تماس حاصل کنند.

مهدی تقی‌پور رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تبریک تاسیس انجمن صنفی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان اعلام داشت سازمان نظام مهندسی کشاورزی از فعالیت این انجمن استقبال می‌کند وی اظهار امیدواری کرد که وجود عقبه قوی در انجمن صنفی پی‌گیری و حل مسائل تولید کنندگان سبزی و صیفی را تسهیل و از سوی دیگر بتواند منافع تولید کنندگان سبزی و صیفی را در مذاکره با تصمیم‌ گیران و سیاست گذاران نمایندگی کند.

مجمع عمومی موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه با حضور اکثریت اعضا در ساختمان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان برگزار شد.

گفتنی است که در مجمع عمومی هیات موسس انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان سبزی و صیفی استان اصفهان، اعضای هیات مدیره و بازرسین با رای اعضا برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18865

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.