• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

1
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر ضرورت اعتماد به توان داخلی مطرح کرد:

توانمندی فولاد مبارکه برای صادرات اسلب گاز ترش

  • کد خبر : 15691
  • 03 مرداد 1400 - 14:15
توانمندی فولاد مبارکه برای صادرات اسلب گاز ترش
حمیدرضا عظیمیان در خصوص اجرایی شدن پروژه استراتژیک گوره به جاسک با تاکید بر ضرورت اعتماد به توان داخلی گفت: طرف‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها، تحویل ورق‌های مورد نیاز شرکت نفت برای اجرای پروژه انتقال نفت از گوره به جاسک خودداری کردند اما شرکت فولاد مبارکه اسلب مخصوص انتقال گاز ترش را از سال 98 تولید و هم‌اکنون نیز با افتخار می‌تواند صادرکننده این محصول باشد تا بار دیگر بی‌اثر بودن تحریم‌ها که نتیجه خودکفایی و استقلال کشور است را نشان دهد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان؛ حمید رضا عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: وقتی برای اولین بار همکارانمان از شرکت نفت برای تأمین اسلب مخصوص انتقال گاز ترش به ما مراجعه کردند، ایده و طرح مسئله اولیه و به بیان دیگر مسئله موجود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن جلساتی در سطوح مختلف تشکیل شده و بعد از ایجاد یک اراده جمعی و قطعی برای تولید تختال مورد نیاز این پروژه در فولاد مبارکه برای اولین بار و در یک همکاری گروهی و دست جمعی میان کارشناسان فولاد مبارکه و وزارت نفت، اسلب گاز ترش در سال ۹۸ در شرکت فولاد مبارکه تولید شد.
بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در آیین بهره‌برداری از خط لوله و پایانه نفتی انتقال نفت گوره-جاسک اظهار کرد: عملیات صادرات نفت خام از سواحل مکران در دریای عمان آغاز می شود. ایجاد این پایانه صادراتی نفت خام در منطقه مکران در سال های اولیه دهه ۶۰ و اوج جنگ تحمیلی مطرح شد. بر همین اساس خط لوله ای به نام محرم راه اندازی شد که با پایان جنگ رها گردید و بخشی از این خط به قطر ۵۶ اینچ و طول ۲۲۰ کیلومتر در استان بوشهر به انتقال آب به مناطق ساحلی اختصاص یافت.
وی ادامه داد: در جریان سفر سال ۹۹ رئیس جمهور به استان هرمزگان با ایشان اجرای این طرح جنبه حدی گرفت و پس از بررسی های کارشناسی شده موضوع و توجیهات اقتصادی، فنی و زیست محیطی، این طرح با اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد دلار در شورای اقتصاد تصویب و ابلاغ شد

وی افزود: فرایند ساخت و تامین تجهیزات این پروژه مهم ملی از سال ۹۷ آغاز و عملیات لوله گذاری این آن در تیرماه سال ۹۹ با دستور رئیس جمهور شروع شد. این خط لوله با قطر ۴۲  اینچ (۱۰۶) و طول ۱۰۰۰ کیلومتر اجرا شده که نفت خام سنگین و نیمه سنگین ایران را  از منطقه گوره در استان بوشهر به بندر جاسک در استان هرمزگان منتقل می کند که امیدوارم این طرح به عنوان مهمترین طرح پایه‌ای، زمینه‌ساز توسعه اقتصادی منطقه مکران باشد و پس از سالها این کار کلید توسعه این مکان را به جریان اندازد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15691
  • منبع : شرکت فولاد مبارکه اصفهان

نوشته های مشابه

06اردیبهشت
فولاد مبارکه امروز الگوی ملی بنگاه اقتصادی است
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

فولاد مبارکه امروز الگوی ملی بنگاه اقتصادی است

05آبان
حفظ روند سودآوری و فروش در شرکت فولاد مبارکه
معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه عنوان کرد:

حفظ روند سودآوری و فروش در شرکت فولاد مبارکه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.