• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2
افتتاح مرکز جراحی نگاره در شهرک سلامت اصفهان؛

دسترسی به تکنولوژی به روز درمان با هدف تکریم بیمار

  • کد خبر : 16982
  • 29 مهر 1400 - 20:56
دسترسی به تکنولوژی به روز درمان با هدف تکریم بیمار
 در آیین افتتاحیه مرکز جراحی محدود نگاره در شهرک سلامت اصفهان که باحضور مدیران و مسئولان ذیربط برگزار شد، لزوم حمایت از بخش خصوصی بویژه در بحث درمان، دسترسی به جدیدترین روش های درمانی و تکنولوژی های استاندارد روز بعنوان یک مطالبه و حقوق مدنی شهروندان مطرح شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان؛مریم طباطبایان جراح پستان در این مراسم افتتاحیه هدف از راه اندازی این مرکز جراحی توسعه خدمات استاندارد با کیفیت بالا و پیشرفته در زمینه سلامت دانست و گفت: این مرکز بر اساس استاندارد های حرفه ای پزشکی طراحی و اجرا شده است.
وی از احداث اتاق های عمل هوشمند، سیستم های تاچ پنل اطلاعات بیمار، استریلیزاسیون مرکزی و دیگر امکانات به روز براساس استانداردهای حرفه ای پزشکی در این مرکز نام برد و افزود: این مجموعه حاصل تلاش پزشکان و متخصصانی است که سرمایه گذاری در کشور و خدمت به مردم را انتخاب کردند.


احسان طالب زاده مدیر جراحی نگاره نیز در این آیین افتتاحیه گفت: ترکیب علم و داتش، تکنولوژی و سرمایه‌گذاری به ارتقاء سلامت می تواند کمک کند و ما با راه اندازی این مرکز به دنبال ارائه سطح پیشرفته ای از خدمات حوزه سلامت هستیم.
وی افزود: این مجموعه با ۳هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی برای بیش از ۳۰۰نفر اشتغال ایجاد کرده است.
طالب زاده ادامه داد: مشکلاتی در طول احداث این مجموعه وجود داشت که از همکاری مجموعه پرستیژلند و حمایت کمیته های تخصصی شهرک سلامت و دیگر دست اندرکاران در این زمینه قدردانی می کنم.
در ادامه این مراسم مسعود صرامی بنیان گذار شهرک سلامت با تاکید به اینکه هدف از راه اندازی این مرکز تکریم بیماران است، تصریح کرد: ما تاکنون ۱۱ پروژه ملی را با حمایت سرمایه گذاران تحویل شهر اصفهان دادیم که با دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی روبه رو بوده است.
وی با تاکید به اینکه مردم باید مطالبه گر حقوق خود باشند و به خدمات بی کیفیت رضایت ندهند، افزود: متاسفانه سنگ اندازی های فراوانی سر راه وجود داشت اما با همراهی هایی که صورت گرفت توانستیم برای رسیدن حقوق مدنی مردم شهر تلاش کنیم.
صرامی گفت:ما خدمات در شانی را برای مردم اصفهان ایجاد کردیم که دولت می تواند از این الگوها پیروی کند.
در ادامه این آیین ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به شعار این دوره شورا، “اصفهان شهری برای زندگی” نام گرفته است و مستلزم مولفه های فراوانی است گفت: اکنون، مشکلات زیست محیطی، آب، ترافیک، آلودگی های صوتی، خاک و هوا زندگی را برای شهروندان سخت کرده که تهدیدی نیز برای سلامتی شهروندان است. ولی احداث این مراکز در نقاط حاشیه ای و کم ترافیک می تواند دسترسی مردم به خدمات را سهولت بخشد.


وی فراهم سازی تسهیلات و همراهی با بخش خصوصی را ضروری دانست و تاکید کرد: برای حفظ سرمایه ها در داخل کشور که حق این مردم است، در این دوره تلاش می کنیم تا همکاری بیشتری با بخش خصوصی داشته باشیم و شاهد احداث چنین مراکزی در دیگر نقاط شهر باشیم. در پایان این آیین کامران منتظری، رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: بخش خصوصی در ۳۰سال گذشته مغفول مانده، ضمن آنکه بخش دولتی پاسخگوی همه نیازهای مردم باتوجه به اهمیت سلامتی افراد جامعه نیست.
وی، احداث پروژه شهرک سلامت و مراکز درمانی پیشرفته در آن توسط بخش خصوصی را ارزشمند دانست و تصریح کرد: مرکز جراحی نگاره از استانداردهای روز دنیا برخوردار است و مسئولان استان باید حمایت از بخش خصوصی برای توسعه مراکز پیشرفته و تخصصی درمان را جدی بگیرند.
منتظری در همین راستا ادامه داد: وسعت استان، افزایش جمعیت و بیماری ها، لزوم دسترسی به خدمات درمانی در آینده را بعنوان نیاز اساسی جامعه برای ما مطرح می سازد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16982

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.