• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

4
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

جاساز ۱۰۰ کیلو تریاک در ظرف ماست /دستگیری عامل آتش زدن ۳ خودرو در اصفهان / خالی کردن حساب بانکی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

  • کد خبر : 8435
  • 23 آذر 1399 - 11:33
جاساز ۱۰۰ کیلو تریاک در ظرف ماست /دستگیری عامل آتش زدن ۳ خودرو در اصفهان / خالی کردن حساب بانکی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در تشریح این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان “نائین” حین کنترل و رصد هوشمندانه خودروهای عبوری در محور چوپانان به یک دستگاه خودروی تریلر کانتینردار که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه خودرو حامل بار قانونی لبنیات بود اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز های قانونی پلمب این خودرو باز شده و در بازرسی دقیق صورت گرفته ۱۰۰ کیلو تریاک که به شکلی ماهرانه در ظروف ماست جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در این رابطه خودروی مذکور توقیف و راننده آن نیز به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.#

دستگیری سارق سیم برق شبکه هوایی “گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از دستگیری سارق سیم و کابل برق شبکه هوایی شهرستان و اعتراف وی به ۳۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علی سبحانی” اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی در “گلپایگان” که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود، تیمی از کارآگاهان زُبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان  بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: کارآگاهان پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و استفاده از پایش های تصویری و کارهای ویژه پلیسی سرانجام موفق شدند، فردی که اقدام به این سرقت ها می کرد را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان “گلپایگان” از دستگیری متهم و کشف مقادیری کابل برق و سیم شبکه هوایی در مخفیگاه وی خبر داد و گفت: این فرد در تحقیقات صورت گرفته به ۳۲ فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی اعتراف کرد که با اقرار صریح به سرقت های صورت گرفته پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.#

۳۰ میلیارد ماینر قاچاق در یک گلخانه

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال طی بازرسی از انبار یک گلخانه در شهرستان “تیران و کرون” خبر داد.

سرهنگ “محمد رضا هاشمی فر”  اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان “تیران وکرون” با اشرافیت اطلاعاتی از وجود تعداد زیادی دستگاه ماینر در انبار یک گلخانه و استفاده غیر قانونی از آنها در زمینه تولید ارز دیجیتال مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات طی هماهنگی با مقام قضائی از محل مورد نظر بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۲۷ دستگاه ماینر خارجی قاچاق و یک دستگاه کیس “DVR” کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان  با اشاره به اینکه ارزش ماینرهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و همراه با پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#

دستگیری عامل آتش زدن ۳ خودرو در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری عامل آتش زدن عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری که بازتاب این عمل مجرمانه در فضای مجازی باعث ایجاد احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود خبر داد.

سرهنگ” حسین ترکیان” گفت: در پی وقوع آتش سوزی عمدی ۳ دستگاه خودروی سواری بنز الگانس، پژو ۲۰۶ و پراید در یکی از مناطق شهر اصفهان و شکایت مالکان خودروها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه تصاویر و فیلم این آتش سوزی در فضای مجازی انتشار یافته و این موضوع باعث ایجاد جو روانی منفی و احساس نا امنی در بین شهروندان شده بود با سرعت و شتاب بیشتری پیگیری و نهایتاً با اقدامات علمی و تخصصی دقیق و استفاده از پایش های تصویری هویت عامل اصلی این آتش سوزی عمدی که راننده یک دستگاه خودروی سواری تیبا بود مورد شناسایی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان تهران است که کارآگاهان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی به محل سکونت فرد مذکور رفته و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به آتش سوزی خودروها اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را اختلاف با مالک خودروی پراید عنوان کرد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تنظیم شکایت از سوی مالکان خودروهای آتش گرفته پرونده تکمیل و متهم برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان کابل های برق با ۲۰ فقره سرقت در “مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از دستگیری ۲سارق سیم و کابل های برق شهری در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و اعتراف وی به ۲۲فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “رضامحمدی”  با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت  سیم و کابل برق شهری در شهرستان مبارکه موضوع  به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان  پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص گشت های ویژه ای به صورت نامحسوس در سطح شهرستان فعال شده و کارآگاهان با اقدامات علمی  و تخصصی و رصد هوشمندانه مجرمان سابقه دار سرانجام هویت یکی از مجرمان سابقه دار  اهل یکی  از استان های غربی حین فرار،  در محور مواصلاتی شهرستان شناسایی  دستگیر شد.

فرمانده  انتظامی شهرستان مبارکه گفت: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل های برق شهری که ۱۴مورد آن مربوط به اداره برق و مابقی مربوط به اماکن خصوصی شهروندان بود با همدستی یکی از دوستانش که ساکن شهرستان مبارکه است اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی در این خصوص افزودند: با راهنمایی متهم همدست وی نیز در عملیات ضربتی ماموران دستگیر و و در بازرسی از منزل وی مقدار قابل توجهی سیم برق مخصوص انتقال نیرو متعلق به اداره برق به همراه آلات و ادوات این گونه سرقت ها شامل دو عدد قیچی مخصوص قطع سیم برق و ۲ جفت دستکش عایق و تعداد ۲عدد میله اهنی جهت بالا رفتن از تیر برق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در کنار تیربرق نسبت به موضوع حساس بوده و حتماً مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس و یا شماره های مربوط به اداره برق اطلاع دهند.

کشف محموله ۳ میلیاردی کالای قاچاق از اتوبوس مسافربری

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی بازرسی از یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مرتضی هادیان “، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  حین کنترل و رصد خودروهای عبوری در محور اتوبان “اصفهان – نطنز” به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اظهار داشت: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل هزار و ۴۴۰  عدد نخ دندان، هزار و ۱۵۲وازلین، ۹۶عددشامپو، ۴۸۰ عدد خمیردندان ،۳۷ کارتن زنجبیل خارجی،۴۰ جعبه  تمرهندی و یک دستگاه ماشین لباسشویی کشف شد.

سرهنگ هادیان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است از  دستگیری دو نفر در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۲۲ نفر خرده فروش افیونی در”شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با معتادان متجاهر ، فروشندگان مواد مخدر ، وسایل نقلیه متخلف و دستگیری سارقان با مشارکت پلیس های تخصصی ، یگان امداد و راهور در سطح حوزه استحفاظی با بکارگیری تمامی امکانات به اجرا گذاسته شد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی های انجام شده ماموران این شهرستان ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف ۸۰۰گرم مواد مخدر، ۲۲ خرده فروش حرفه ای و پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند، که متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ صادقی، فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد : هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

خالی کردن حساب بانکی با ترفند برنده شدن در قرعه کشی

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: فردی که با ترفند برنده شدن خودروی خارجی در قرعه کشی از یک شهروند کلاهبرداری و حساب بانکی وی را خالی کرده بود در عملیات کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ” غلام رضا براتی” ، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس وی را فریب داده  و با کشاندن او پای عابر بانک حساب بانکی اش را خالی کرده است موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باخته مشخص شد، فردی ناشناس با وی تماس گرفته و عنوان کرده که  شما برنده یک دستگاه خودرو سواری خارجی در قرعه کشی شده اید و با این ترفند  وی  را پای دستگاه خودپرداز کشانده و او نیز با  انجام عملیات بانکی دیکته شده از سوی فرد تماس گیرنده مبلغ ۱۱میلیون ریال از حساب خود را به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

سرهنگ براتی گفت: مأموران پلیس فتا سرانجام با بکارگیری یک سری کارهای علمی و تخصصی و جستجوهای فنی در فضای سایبری نهایتاً فرد کلاهبردار را در یکی از استان های همجوار شناسائی و طی هماهنگی و اخذ  دستور از مقام قضائی نست به دستگیر و انتقال وی به یگان انتظامی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان کرد؛ به شهروندان توصیه می کنیم هرگز به پیامک ها و تماس هایی که به بهانه برنده شدن در قرعه کشی از آنها خواسته می شود تا به عابربانک مراجعه کرده و یا اطلاعات حساب خود را برای آن ها ارسال کنند توجهی نکرده و در صورت مواجهه با این گونه موارد حتماً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8435
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.