• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

3

جزئیات طرح آستانه مصرف منصفانه اینترنت و نقش آن در پایداری ارتباط مشتریان

  • کد خبر : 8231
  • 12 آذر 1399 - 8:20
جزئیات طرح آستانه مصرف منصفانه اینترنت و نقش آن در پایداری ارتباط مشتریان
مديركل ارتباطات و امور بين الملل شركت مخابرات ايران اظهار داشت: بر اساس طرح fup یا آستانه مصرف منصفانه هنگامی که حجم اینترنت مشتري به پایان می رسد، ارتباط به طور کامل قطع نمی شود، ولی سرعت آن به 128 کیلوبیت کاهش پیدا می کند كه باعث تداوم اتصال و امكان خريد مجدد است.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از مخابرات ایران، مهندس بیدخام با بیان این مطلب افزود: با رسیدن حجم مصرف شده مشترکین به ۸۵ درصد حجم کلی، به صورت خودکار پیامکی مبنی بر نزدیک به پایان بودن حجم خریداری شده ارسال می شود که مشتریان با استفاده از این پیامک می توانند در زمان مناسب، حجم اینترنت خود را مجددا شارژ نمایند.

مهندس بیدخام ادامه داد: برای آگاهی از حجم اینترنت خود، می توانید از دو روش استفاده کنید؛ در روش اول، با تلفن همراه *۲۰۲۰*۲*۴# را شماره گیری کنید و شماره خط ثابت سرویس اینترنت خود را وارد کنید. حجم باقیمانده اینترنت شما توسط پیامک برایتان ارسال می شود.

وی اظهار داشت: در روش دوم از طریق آدرس اینترنتی adsl .tci .ir وارد پنل کاربری شوید که در این حالت در صورت مشاهده اتمام حجم باید خرید ترافیک اضافه انجام دهید.

مهندس بیدخام یاداور شد:از طریق همین آدرس با وارد کردن نام کاربری و بدون نیاز به رمز عبور، از قسمت شارژ سریع می توانید اقدام به خرید مجدد کنید.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در همین راستا ادامه داد: تمام مشتریان می توانند از طریق تماس با ۲۰۲۰ و انتخاب گزینه دریافت نام کاربری و کلمه عبور و یا با شماره گیری *۲۰۲۰*۲*۵# نام کاربری و کلمه عبور خود را دریافت کرده و سپس از منوی خرید در پنل کاربری خرید ترافیک اضافه را انتخاب کنند.

وی افزود: در صورتی که حجم اینترنت به اتمام نرسیده است و مشکل کندی سرعت دارید می توانید از طریق بخش پشتیبانی در پنل کاربری درخواست پشتیبانی کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل تان رسیدگی شود.

گفتنی است آستانه مصرف منصفانه در واقع به حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز (شامل ارسال و دریافت ترافیک) در یک ماه گفته می‌شود که مهم ترین ویژگی سرویس هایی که دارای آستانه مصرف منصفانه هستند این است که بعد از اتمام حجم ترافیک خریداری شده، اینترنت مشترک قطع نمی شود بلکه از سرعت اینترنت کاسته می شود.

یادآور می شود پس از رسیدن به آستانه مصرف منصفانه، سرعت سرویس‌ به حد قانونی که در مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات درج شده است، محدود می‌شود، اما مشترکان همچنان می‌توانند با خرید حجم ترافیک دلخواه، به سرعت اصلی سرویس خود بازگردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8231

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.