• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

2
از چراغ قرمز تا گذر از مقاومت؛

حال و هوای بورس در هفته ای که گذشت

  • کد خبر : 15163
  • 17 تیر 1400 - 12:14
حال و هوای بورس در هفته ای که گذشت
هرچند بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد و هفته ای پرنوسان را پشت سر گذاشت اما در نهایت شاخص کل بورس توانست روند صعودی را حفظ کند و از مقاومت یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی نیز گذر کرد.

به گزارش عصرتحلیل، بررسی معاملات بازار سرمایه در دو هفته اخیر نشان از بازگشت کمی تعادل به این بازار دارد. به طوریکه در هفته ای که گذشت هرچند بازار صعود و نزول زیادی را پشت سر گذاشت اما شاخص کل در نهایت توانست از مقاومت یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحدی گذر کند. بر این اساس بازار هفته جدید را بعد از یک هفته سبزپوشی با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۹۲۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۴۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم در این روز  ۱۳۳۰ واحد کاهش یافت و رقم ۳۸۲ هزار و ۸۴۸ واحد را ثبت کرد.

بازار سرمایه در روز یکشنبه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و ۲۳۷ هزار واحد کاهش یافت اما در ساعات میانی روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید. البته در حالی به کار خود ادامه داد که بیش از ۲۰۰۰ واحد کاهش یافته بود. شاخص کل بورس در این روز با ۲۳۱۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۱۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۲ هزار و ۱۴۰ واحد رسید

ورق بازار در روز دوشنبه برگشت و در معاملات این روز شاخص کل بورس با ۱۰ هزار و ۸۹۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۵۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۳۹۵ واحد صعود کرد و به رقم ۳۸۶ هزار و ۴۷۶ واحد رسید. در روز سه شنبه نیز شاخص کل بورس با ۲۶ هزار و ۵۶۹ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۱۵۳ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۱ هزار و ۶۲۳ واحد رسید.

در نهایت در روز چهارشنبه، بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت اما ناگهان نزولی شد. البته روند نزولی شاخص ادامه پیدا نکرد و در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحد افزایش یافت. این در حالی است که روند شاخص کل بورس در ساعات پایانی دوباره نزولی شد و در نهایت روی رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد ایستاد.  در نهایت شاخص کل بورس با ۸۳۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۹۶۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۲ هزار و ۵۸۴ واحد رسید.

با این حال شاخص کل بورس توانست روند صعودی خود را طی کند و با ۱.۹۹ درصد افزایش و با رشدی ۲۵ هزار و ۴۰ واحدی، از یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد در هفته گذشته به یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد در هفته جاری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15163
  • منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.