خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد
به گزارش عصر تحلیل ،مجید صدری مدیر عامل شرکت ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر ارائه هرچه بیشتر خدمات غیرحضوری اظهار داشت : تلاش شرکت مخابرات ایران بر این است تا تمام خدمات سرویس ها در بخش فروش وپس از فروش به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرارگیرد . وی در تشریح ارایه … ادامه خواندن خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران افزایش می یابد
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.