• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

8

خواهر کریس رونالدو باز هم جنجال آفرین شد (عکس)

  • کد خبر : 16479
  • 08 شهریور 1400 - 18:32
خواهر کریس رونالدو باز هم جنجال آفرین شد (عکس)
خواهر کریستیانو رونالدو با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود باعث خشم هواداران یوونتوس شد.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از “ورزش سه”، کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ و بعد از پشت سر گذاشتن ۹ فصل رویایی و شگفت انگیزه در رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست تا چالش جدید خود را در پر افتخارترین تیم سری آ تجربه کند.

اما اوضاع برای فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس مطابق انتظار پیش نرفت و کریستیانو رونالدو در سه فصل گذشته نتوانست به خواسته ها و ایده آل خود در بیانکونری دست پیدا کند. اگر چه او با این تیم جام های داخلی را به دست آورد اما نتوانست به یووه در راه رسیدن به مهمترین هدف خود یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند.

کریستیانو رونالدو نهایتا شب گذشته به شکل رسمی از یوونتوس جدا شد و به منچستر یونایتد بازگشت تا سال های پایانی فوتبال خود را در تیم سابقش و باشگاهی که خاطرات بسیار خوبی هم از آن دارد، پشت سر بگذارد.

اما بعد از رسمی شدن انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد کاتیا آویرو، خواهر فوق ستاره پرتغالی با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود باعث خشم هواداران یوونتوس شد. او تصویری از رونالدو را به اشتراک گذاشت که در آن فوق ستاره پرتغالی روی یک تخت پادشاهی تکیه داده است. همچنین روی این عکس از عبارت “او برگشت” استفاده شده است.

 

با این حال متنی که خواهر رونالدو در این پست نوشته بود بیشتر باعث عصبانیت هواداران یوونتوس شد. کاتیا نوشت: “به خانه خوش آمدی عشق من، به جایی که سزاوار آن هستی خوش آمدی. به تو افتخار می کنم و چقدر خوشحالم. ممنون که اینقدر بزرگ هستی.”

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16479

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.