• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سر تیتر اخبار

دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم اتمام ۵۰ پروژه هوش مصنوعی تا مرداد ماه سال آینده بدون صورتحساب الکترونیک از فروشگاه خارج نشوید ترکیب استقلال و سپاهان مشخص شد واریز عیدی ۲٫۵ میلیون تومانی بازنشستگان افزایش ۲ برابری ارز مسافرتی به  ۱۰۰۰ یورو/ دهک های پایین واکنش نشان دادند مشکلی برای تامین ایستگاههای شارژ خودروی برقی نداریم/ تعرفه برق خودرو تجاری حساب می شود آیا سامانه خودنویس، بساط دلالی مسکن را جمع می کند؟! کارت مادران باردار و شیرده امروز شارژ می‌شود

7
جواد شیردل:

در « آرزو » عروسک ها جان می گیرند

  • کد خبر : 16952
  • 25 مهر 1400 - 10:57
در « آرزو » عروسک ها جان می گیرند
جواد شیردل گفت: مستند داستانی «آرزو» به مرحله اصلاح رنگ و نور رسیده است.

کارگردان «آرزو» در خصوص این مستند داستانی می گوید: ایدۀ مستند «آرزو» وقتی در ذهنم شکل گرفت که با دخترم صحبت می کردم و او از آرزوهایش می‌گفت. بعدتر، به مناسبت تولد او دنبال عروسکی می‌گشتم و این همزمان شد با آشنایی من با خانمی که نامش آرزو بود و از قضا، عروسک می‌ساخت.
وی همچنین تصریح کرد: مجموع این قضایا در ذهن من طرح مستند داستانی «آرزو» را شکل داد.
شیردل با اشاره به اینکه بخشی از قصۀ «آرزو» در یک آموزشگاه موسیقی می‌گذرد که در آن عروسک‌ها جان می‌گیرند،گفت: بخشی از قصۀ «آرزو» در یک آموزشگاه موسیقی می‌گذرد که در آن عروسک‌ها جان می‌گیرند تکان می‌خورند، تصمیم می‌گیرند و تصمیم این عروسک‌ها بر روی شخصیت محوری مستند اثر می‌گذارد.
وی در ادامه صحبتهای خود می گوید: بخشی از صحنه‌های مستند در شهر اصفهان ضبط شده و بخش دیگری از آن نیز در یکی از کارخانجات صنعتی، چرا که شخصیت اصلی مستند، مدیر برجسته یکی از صنایع مهم کشور است.
این کارگردان افزود: مراحل تدوین مستند «آرزو» توسط شیما منفرد به پایان رسیده و اکنون فیلم در مرحلۀ صدا گذاری است. آرش قاسمی صداگذاری این کار را برعهده دارد و کارنگ کرباسی نیز موسیقی آن را ساخته است.
وی در پایان صحبتهای خود با اشاره به اینکه که قصد دارد با مستند «آرزو» در جشنواره سینما حقیقت شرکت کند، دربارۀ وضعیت فیلمسازی در اصفهان می‌گوید: به عقیدۀ من در اصفهان هم حمایت لازم برای فیلمسازی وجود دارد و هم توان فیلم‌سازی. آنچه ما در آن ضعیف هستیم، مقولۀ ایده پردازی و فیلمنامه است.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16952

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.