• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

4
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

دستگیری فروشنده تبلت مسروقه در سایت دیوار / محدودیت های کرونایی لغو نشده

  • کد خبر : 8448
  • 23 آذر 1399 - 11:28
دستگیری فروشنده تبلت مسروقه در سایت دیوار / محدودیت های کرونایی لغو نشده
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی”  گفت : با مراجعه شهروند اصفهانی به پلیس فتا و در دست داشتن شکوائیه‌ای مبنی بر اینکه تبلت اش سرقت شده خود را عیناً مطابق مشخصات آن در یکی از سایت های تبلیغاتی مشاهده کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: چندی پیش فرد یا افرادی ناشناس اقدام به سرقت تبلت شاکی کرده اند و پس از آن با تهیه عکس و درج آگهی در معرض فروش قرار داده اند، نهایتا با اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی متهم به هویت معلوم شناسایی و دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجه با مدارک و فاکتور کالای شاکی و تطابق مشخصات فنی کالا، به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان هشدار داد: شهروندان هنگام معامله از طریق سایت های واسطه گر مراقب کلاهبرداری های گسترده مجرمان سایبری باشند و حتما از هویت فروشندگان و کالای معرفی شده اطمینان حاصل کنند، اعتماد بی جا به افراد بدون داشتن شناخت کافی نسبت به آن ها، عدم آشنایی با روال قانونی خرید و فروش کالا و عدم شناخت راه های تشخیص کالای مسروقه از جمله دلایل به دام افتادن افراد است.

انهدام باند توزیع تراول های جعلی در “فریدن

فرمانده انتظامی شهرستان “فریدن” از دستگیری اعضای یک باند ۳ نفره توزیع کننده تراول های جعلی و کشف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول های جعلی خبر داد.

سرهنگ “مختار بهارلو”  گفت: پس از وصول گزارش هایی مبنی بر توزیع تراول های جعلی در بازار شهر “داران”، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی سرانجام ۳ نفر در ارتباط با این پرونده شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ بهارلو با اشاره به کشف ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تراول جعلی از این افراد ادامه داد: همچنین از مخفیگاه متهمان ۲۹۵ گرم تریاک و۲ پایپ شیشه ای کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در ادامه از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

توقیف کامیون اسکانیا با ۱۰۰ کیلو تریاک در”نایین

فرمانده انتظامی شهرستان “نایین” از کشف ۱۰۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک کامیون کشنده اسکانیا خبر داد.

سرگرد”هادی کیان مهر” بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه چوپانان مستقر در سه راهی “چوپانان”، حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی تخصصی صورت گرفته از این خودرو ۱۰۰ کیلو  تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرگرد کیان مهر اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره وبا جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، وبه شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند

محدودیت های کرونایی لغو نشده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت:با تغییر شرایط کرونایی کلان شهر اصفهان از وضعیت قرمز به نارنجی محدودیت های ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه، در شهر اصفهان و شهرستانهای قرمز و نارنجی در هفته جاری نیز، برابر دستورالعمل ستاد ملی شبانه مبارزه با کرونا برقرار است؛ و لغو نشده است.

سرهنگ “محمدرضا محمدی”  گفت: با توجه به وضعیت قرمز به نارنجی، محدودیت های ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه هنوز برقرار است.

وی فرمود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد ممنوع است و دوربین ها و ماموران نسبت به اعمال قانون اقدام می کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان ادامه داد: این محدودیت ها شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و دارای مجوز تردد نمی شود.

دستگیری ۳۳ فروشنده مواد مخدر و معتاد در “برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخواراز اجرای طرح عملیاتی نصر ۸۹ خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۳۳ فروشنده مواد مخدر و معتاد دستگیر شدند.

سرهنگ “نعمت خلیلی در این باره گفت: در ادامه رسیدگی به گزارش های اعلام شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و در بررسی ها و تحقیقات میدانی پلیس، طرح عملیاتی نصر با محوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برخوار اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه اجرای این طرح یک روزه ۵ پاتوق توزیع و مصرف مواد مخدر منهدم و ۱۴ خرده فروش مواد مخدر و ۱۹ معتاد دستگیر شدند.

سرهنگ خلیلی ادامه داد: همچنین ۱۲۱گرم هروئین،۶۷گرم شیشه،۸۷گرم تریاک و یک گرم حشیش و مقداری وسایل استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: دستگیر شدگان نیز پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح های امنیت بخش پلیس گفت:‌ شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ می توانند گزارش ها و اطلاعات خود در زمینه هرگونه ناهنجاری اجتماعی به پلیس گزارش کنند.

اعتراف به ۲۲ فقره سرقت در “شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل،اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و کشف ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی”  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل، اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در شهرستان “شاهین شهر” شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی یک سارق حرفه ای در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۲۲ فقره سرقت منزل ، اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در شهرستان شاهین شهر اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده از این سارقان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد : شناسایی مالکان اموال مسروقه و بازگرداندن اموال به آنها در اولویت کاری نیروی انتظامی قرار دارد و اموال کشف شده این پرونده نیز پس از طی مراحل قانونی به صاحبان آنها تحویل می شود.

تریلی های خودرو بر با ۲۰۰ کیلو تریاک در “شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ محموله ۱۰۰ کیلویی تریاک که توسط ۲ تریلی خودرو بر حمل می شدند خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا هاشمی فر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “اصفهان” با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند ۲ محموله افیونی توسط ۲ دستگاه کامیون کشنده از جنوب کشور به مقصد مرزهای غربی بارگیری شده اند که بلافاصله موضوع به ماموران ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” اطلاع داده شد.

وی افزود: این ۲ محموله توسط ۲ دستگاه تریلی خودرو بر که ۷ خودرو را ازجنوب کشور بارگیری و به مقصد یکی از کشورهای غربی در حرکت بودند حمل می شد که ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” خودروها را متوقف و ۲ محموله ۱۰۰ کیلویی تریاک که در اطاق بار جاسازه شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

موتورسیکلت سواران و دوچرخه سواران در راه های لغزنده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: موتورسیکلت و دوچرخه به دلیل نداشتن حفاظ مناسب و پایداری پایین و غیر ایمن در زمان حرکت بسیار آسیب پذیر بوده و با کوچکترین برخورد واژگون می شوند.

سرهنگ “محمدرضا محمدی”  پلیس اظهار داشت: رانندگان موتورسیکلت و دوچرخه به دلیل نداشتن حفاظ مناسب و پایداری پایین و غیرایمن بسیار آسیب پذیر هستند و در راه های لغزند خطر پذیری آنها بیشتر است .

وی افزود: دیگررانندگان می بایست به هنگام عبور از کنار اینگونه وسایل نقلیه همیشه فاصله عرضی مناسب را حفظ و احتمال بدهندکه ممکن است به دلایل مختلف مانند ناهموار بودن جاده و موانع پیشرو و یا حتی وزش باد موتور یا دوچرخه به سمت چپ یا راست منحرف شود.

سرهنگ محمدی ادامه داد: بی شک رعایت فاصله مناسب عرضی و طولی با این نوع وسایل نقلیه باعث می شود تا رانندگان در برابر خطرات احتمالی فرصت لازم برای عکس العمل مناسب را داشته باشند.

این مقام انتظامی افزود: از طرفی ترمزهای شدید و ناگهانی رانندگان در جلوی این نوع مسایل نقلیه کاری بحران زا و خطرناک است و می تواند حتی جان موتورسوار یا دوچرخه سوار را تهدید کند اما موتوسیکلت سواران نیز باید تمام قوانین رانندگی لازم را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطر نشان کرد: برابر با ماده ۱۶۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، راندن موتورسیکلت ، موتورگازی هنگام لغزنده بودن راه ها ممنوع است.

کشف ۱۰۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال در “شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۱۰۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد”  اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان “شهرضا” از نگهداری دستگاه های ماینر و استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق صنعتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع یک گروه از ماموران به منطقه مورد نظر اعزام و ۱۰۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال را کشف کردند.

سرهنگ کاظم زاد با اشاره به دستگیری ۳ نفر در ارتباط با این پرونده بیان داشت: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلیس و اعلام موضوع های مشکوک نقش بسزایی در کشف جرایم و برخورد قاطع و قانونی پلیس با مجرمان دارد که امید است شهروندان عزیز با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=8448
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.