• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

4
در این شماره «پلیس در کنار ما » بخوانید:

دفاع از ولایت، مهمترین درس از زندگی فاطمه زهرا (س) است

  • کد خبر : 9739
  • 27 دی 1399 - 13:53
دفاع از ولایت، مهمترین درس از زندگی فاطمه زهرا (س) است
در این شماره از « پلیس در کنار ما » به گزیده اخبار نیروز انتظامی استان اصفهان پرداختیم که در ادامه قسمتی از آن را می خوانید:

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان،فرمانده انتظامی استان، حضرت فاطمه زهرا (س) را اولین شهیده راه ولایت توصیف و مهمترین درس از زندگی این بانوی بزرگ اسلام را دفاع از ولایت عنوان کرد.

سردار ”  محمدرضا میرحیدری ”  در گفت و گو با این خبرنگار پایگاه خبری پلیس با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام گفت: بدون شک حضرت فاطمه (س) اولین شهیده  راه ولایت است و تنها کسی است که بیشترین فداکاری و جان نثاری را در راه ولایت از خود نشان داد.

وی افزود: مهم ترین درس از زندگی  حضرت فاطمه زهرا (س) دفاع از ولایت و پیروی از دستورات ولی امر زمان و حمایت  از این مقام عالی رتبه است و همانطور که این بانوی بزرگ اسلام تا پای جان از ولی امر زمان خود دفاع و در این راه شهید شد ما نیز باید که در خط مقدم ولایت فقیه هستیم  در این راه از هیچ تلاش  و کوششی دریغ نکنیم .

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حکومت ولایت فقیه یک حکومت دینی و سرآمد حکومت دیگر کشورها است افزود : این حُسن باعث شده که کشورهای مستکبر  و زورگو  در مقابل ایران اسلامی به زانو درآیند.

سردار میرحیدری،  حکومت ولایت فقیه را برخاسته از اعتقادات درونی مردم برشمرد و تصریح کرد :این حکومت بر اساس اعتقادات دینی کشور اداره می شود و بر اساس آموزه های دینی و حفظ جایگاه اسلام یک کارشناس دینی در راس حکومت قرار می گیرد اما حکومت های دیگر، فاقد این شاخص ها هستند چرا که آنان خانودگی حکومت کرده و فقط خود و خانواده خود را برای خدمت در رأس می بینند.

این مقام ارشد انتظامی  یکی از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن و مصون شدن خانواده ها از آسیب ها و انحرافات را بهره گیری از سیره و روش زندگی ائمه اطهار به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد و اظهار داشت: باید زندگی پُربار حضرت زهرا (س) برای نسل جوان جامعه ما به خوبی تشریح و تبیین شود و آنها به خصوص بانوان جوان ایشان را به عنوان الگویی نمونه برای خود انتخاب کنند.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=9739
  • منبع : نیروی انتظامی استان اصفهان

نوشته های مشابه

15اسفند
منیریه، محله قجری تهران
در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

منیریه، محله قجری تهران

05آذر
سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.