• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران

4
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان:

“رادیو تاکسی” ابزاری برای انتقال فرهنگ شهروندی

  • کد خبر : 13743
  • 09 خرداد 1400 - 10:36
“رادیو تاکسی” ابزاری برای انتقال فرهنگ شهروندی
"رادیو تاکسی" با محوریت ارائه مفاهیم شهروندی و تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش افتتاح شد.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان با حضور در مراسم افتتاح رادیو تاکسی در سخنانی بر اهمیت تاکسی در ناوگان شهری و تکریم تاکسی‌رانان تاکید کرد و در ادامه برنامه محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص راه‌های ارتباطی و توسعه رسانه ای در معاونت فرهنگی شهرداری جهت آموزش فرهنگ شهروندی به ارائه توضیحاتی پرداخت.

هادی منوچهری، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به آمار و ارقام قابل توجه ترددهای شهری، وجود یک رسانه مانند “رادیو تاکسی” که مسائل را به اطلاع شهروندان برساند، ضروری دانست و تاکید داشت با توجه به گستردگی ناوگان تاکسیرانی و مسافران آن، می توان از این رسانه، در راستای اطلاع رسانی صحیح به شهروندان و بهبود فرهنگ شهروندی استفاده کرد.

احمد رضایی نیز با اشاره به مهم ترین اهداف راه‌اندازی رادیو تاکسی اظهار داشت: تکریم تاکسی‌رانان زحمتکش که یکی از مشاغل بسیار موثر در حوزه ارتباطی، گردشگری و شهری هستند، هدف مهمی است که با رادیو تاکسی دنبال می شود.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی با تاکید بر بهره مندی از قابلیت پیوند مردم با تاکسی و ارتباط روزانه آن ها از این وسیله حمل و نقلی گفت: رادیو تاکسی، یک رسانه ارتباطی موثر برای آموزش های مختلف در تاکسی از جمله مباحث مربوط به فرهنگ تاکسی سواری و ارتباط بین راننده و مسافران است، ضمن اینکه می توانیم از این ابزار برای اطلاع رسانی پیام های فرهنگ شهروندی به شهروندان بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: نمایش، موسیقی ، ارائه گزارشات مربوط به ناوگان تاکسیرانی و برگزاری مسابقه ویژه مخاطبین رادیو در آینده نزدیک از جمله بخش های رادیو تاکسی است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=13743
  • منبع : سازمان فرهنگی شهرداری

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.