• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

2
در دیدار وزیر خارجه قطر تاکید شد:

رییسی: ایران ثابت کرده دوستی قابل اتکا و شریکی مطمئن است

  • کد خبر : 15742
  • 04 مرداد 1400 - 14:57
رییسی: ایران ثابت کرده دوستی قابل اتکا و شریکی مطمئن است
رییس جمهوری منتخب در دیدار با وزیر خارجه قطر با تاکید بر این که ایران ثابت کرده که دوست و شریک مطمئن و قابل اتکا است گفت: اطمینان داشته باشید که ایران خیرخواه همسایگان خود است.

به گزارش عصر تحلیل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، شیخ محمد بن عبدالرحمان آل‌ثانی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر بعد از ظهر امروز یکشنبه در تهران با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این دیدار با بیان اینکه دو ملت ایران و قطر، برادر دینی و شریک منطقه‌ای یکدیگر هستند، گفت: تهران به روابط با دوحه اهتمام ویژه‌ای دارد و اولویت سیاست خارجی دولت آینده همسایگان خواهند بود.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه ایران ثابت کرده که دوست و شریکی مطمئن و قابل اتکاء است، تاکید کرد: اطمینان داشته باشید که ایران خیرخواه همسایگان خود است.

حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی با بیان اینکه ریشه بروز ناامنی در منطقه را باید در خارج از آن جستجو کرد، اظهار داشت: راه‌حل استقرار امنیت پایدار و ثبات منطقه‌ای همکاری کشورهای منطقه بر اساس اعتماد متقابل سیاسی و نفی عملی دخالت بیگانگان در منطقه است.

وزیر خارجه قطر نیز در این دیدار با تبریک پیروزی آیت‌الله رئیسی و رساندن سلام امیر قطر به وی، اظهار داشت: قطر به دنبال همکاری برای تحکیم روابط دو جانبه و نیز تلاش برای تامین امنیت منطقه با همکاری جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=15742

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.