• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سر تیتر اخبار

اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد مشکلی در تامین لاستیک نداریم

5
مدیر کل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت :

سازمان بهزیستی مطالبه گرحقوق حقی معلولین

  • کد خبر : 18832
  • 23 تیر 1401 - 16:14
سازمان بهزیستی مطالبه گرحقوق حقی معلولین
دکترولی اله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ،عنوان کرد :سازمان ما به عنوان مطالبه گر حقوق حقی معلولین گوش ناشنوایان ،چشم نابینایان ،دست و پای معلولین جسمی ،حرکتی ذهن و روان معلولین اعصاب و روان می باشد .

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان ،نشست خبری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور در ۲۳ تیر ماه برگزار شد .

ولی اله نصر گفت :هفته ی بهزیستی از ۲۵ تا ۳۱ تیر ماه با برنامه های متنوع که در سازمان بهزیستی به عنوان سازمان مطالبه گر می باشد ،شروع می شود و از  اصحاب رسانه خواست مطالبه ی آن ها را به گوش مسئولین دیگر در سطح استان و کشور برسانند .

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به بحث اشتغال زایی ادامه داد:برنامه ای بود که بتوانیم در رابطه با توانمندسازی جامعه هدفمان علاوه بر اعتبارات سال های گذشته و با اضافه شدن اعتبارات تبصره ۱۸،اقداماتی انجام دهیم و بتوانیم در سطح کشور به عنوان اولین دستگاهی باشیم که این اعتبار را هزینه کنیم و به دست مدد جویانمان برسانیم .

اعتبارات اداره کل بهزیستی

وی اتفاق خوب دیگررا ارائه خدمات و پذیرش  زنان سرپرست خانواده در سطح استان اصفهان دانست که شرایط ورود به چرخه ی حمایت سازمان بهزیستی را داشته باشند .

نصربا توجه به مشکلات  درحوزه ی توان بخشی ،تصریح کرد :نزدیک به هشت هزار خانوار که بعد از گذراندن کمیسیون آماده ورود به چرخه ی ما هستند،هنوز پشت نوبت خدمات حمایتی ما می باشند و انتظار ما این است که قانون جامعه حمایت از حقوق معلولین در رابطه با مستمری گرفتن  مدد جویان ما اجرایی شود . او پرداخت پول رهن و اجاره بها را یکی دیگر از مشکلات خانواده بهزیستی دانست .

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ابلاغ رایگان نمودن قبوض برق،آب و گازاز سوی مجلس و دولت برای مدد جویان را یکی دیگر از اعتبارات این حوزه دانست که به تمام مدد جویان در سطح استان اصفهان از طریق صد مرکز طی مصاحبه زنده اطلاع رسانی انجام شده است ،آمار و ارقام آنها به ادارات کل مربوطه ارجاع داده شد .وی گفت :تا اخر تیر ماه برای تمامی مدد جویانی که در سامانه برای اجرایی این اعتبار ثبت نام کردند ،قابل اجرا می باشد .

ولی االه نصرگفت :دربحث مسکن معلولین هم اتفاقات خوبی رقم خورده است که پروژه ی ۱۰۴واحدی خمینی شهریکی از اقدامات انجام شده  است و در مرحله گود برداری می باشد .

وی توانمندسازی زنان سرپرست خانواده را با اضافه نمودن گروههای همیار قابل اجرا دانست که بتوانند در کنار هم شغلی را ایجاد کنند و به توانمند سازی در قالب خدمات مالی و حمایتی  همدیگر را یاری کنند .

نصر توضیح گسترش آسیب های اجتماعی و گسترش کمپ های ترک اعتیاد  را از دیگر اقدامات انجام شده دانست که شاهد افتتاح ماده ۱۶ جدیدی با ظرفیت حدااقل ۵۰۰ نفر در باغ فدک با همکاری شهرداری می باشیم و در حال حاضر برای گسترش،  سه کمپ زنان در استان داریم که نیاز مطالبه ی بیشتری می باشد .

وی ادامه داد :در حوزه ی کودکان کار و خیابان هم اتفاقات خوبی  در راه است و مهمترین مشکلمان در این زمینه سامان دهی کودکان کار و خیابانی اتباع خارجی می باشد که اقداماتی هم برای این منظور در دست انجام است .

انتهای پیام /

 

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18832

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.