• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران

4
دادستان کل کشور:

 اگر دفترخانه سند وکالتی خودرو را تنظیم نکرد قابل تعقیب است

  • کد خبر : 16745
  • 21 شهریور 1400 - 14:28
 اگر دفترخانه سند وکالتی خودرو را تنظیم نکرد قابل تعقیب است
دادستان کل کشور گفت:  رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری درباره سند خودرو برای همه از جمله سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لازم الاجرا است.

به گزارش عصر تحلیل به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری درباره نقل و انتقال خودرو گفت: خواهشم این است که  مردم کار نقل و انتقال را خودشان انجام دهند.  چرا بخواهند حق الوکاله به وکیلی بدهند که هزینه گزافی باشد که بر آنها تحمیل شود.

وی افزود: انتقال خودرو در ادارات راهنمایی و رانندگی زمانی نمی‌برد، مقدمات کار را فراهم کنند و خود اشخاص آنجا بروند  و منتقل کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: اگر کسی به هر دلیل می خواهد این کار را به وکیل واگذار کند وکیل این کار را انجام دهد و اگر چنانچه به دفترخانه ای مراجعه شد و آن دفترخانه با این بهانه از انجام وظیفه خودداری کرد، این را حتما گزارش دهند.  من هم با رییس محترم سازمان ثبت این مساله را صحبت خواهم کرد و به عنوان یک تخلف و ترک  وظیفه و ترک امری است که یک دفترخانه  ممکن است آن را انجام دهد که بنظرم قابل تعقیب است.

منتظری تصریح کرد: از طرف دیگر آنچه که ملاک ما هم بود که در نامه استناد کردم رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری بود که این رای دیوان عدالت اداری برای همه لازم الاجراست از جمله برای سازمان ثبت و ادارات و دفاتر اسناد رسمی و  آنها هم مکلف هستند در اجرای این رای عمل کنند و اگر چنانچه  اتفاق افتاد، قابل تعقیب خواهد بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=16745

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.