• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

2

صدور نخستین دامدارکارت ۲میلیارد ریالی در بانک کشاورزی

  • کد خبر : 18345
  • 04 خرداد 1401 - 11:15
صدور نخستین دامدارکارت ۲میلیارد ریالی در بانک کشاورزی
در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور ، نخستین دامدارکارت بانک کشاورزی با اعتبار2میلیارد ریال صادر شد.

به گزارش عصر تحلیل، سرپرست بانک کشاورزی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد .
مهدی رضایی با تاکید بر این که اولویت اول بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱ حمایت از تامین نهاده های کشاورزی در قالب دامدارکارت و سامانه بازارگاه است، اظهار داشت: افزایش سقف اعتباری دامدار کارت از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان، کاهش  نرخ سود این تسهیلات از ۱۱ به ۱۰ درصد، تسهیل شرایط اعتبارسنجی و اخذ تضامین و بسیج تمام شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور برای صدور دامدارکارت و پرداخت تسهیلات خرید نهاده های دامی، از جمله اقداماتی است که بانک کشاورزی هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور ، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که طی آن بانک کشاورزی بر اساس معرفی وزارت جهاد کشاورزی،  تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد و به واحد های متوسط و بزرگتر از طریق سامانه بازارگاه با نرخ سود ۱۲ و ۱۵ درصد پرداخت کند.
رضایی با بیان این که اعتبار در نظر گرفته شده از سوی بانک مرکزی دراین طرح، بالغ بر ۱۵۰ هزارمیلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در اجرای سیاست تامین نقدینگی واحد های پرورش دام و طیور، در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۱ درصد تا ۳۱ اردیبهشت ماه بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات  به ۳۵۳۰۰ نفر از واجدان شرایط پرداخت کرده است.

این بانک هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ ۱۰درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور دامدار کارت درقالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های مورد نیاز، مواد اولیه و ابزار آلات و تجهیزات تولید، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرارخواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی پس از معرفی متقاضیان از سوی وزارت جهاد کشاورزی به شعب این بانک، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۰ درصد پرداخت می کند.

نخستین دامدار کارت بانک کشاورزی با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان صبح روز سه شنبه سوم خردادماه سال جاری در شعبه پاکدشت این بانک در استان تهران صادر و یک روز پس از ثبت درخواست آقای رضا پازکی از دامداران این شهرستان در سامانه سیتا، به نامبرده تحویل شد.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18345

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    24دی
    ۶۰هزار خانوار از دریافت «یارانه» حذف شدند/ جابه‌جایی دهک‌های برخی خانوارها
    با تکذیب حذف دهک‌های هشتم و نهم از دریافت یارانه اعلام شد

    ۶۰هزار خانوار از دریافت «یارانه» حذف شدند/ جابه‌جایی دهک‌های برخی خانوارها

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.