• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

1
استاندار اصفهان تاکید کرد:

ضرورت کاستن حداکثری از دغدغه مدافعان جبهه اقتصادی

  • کد خبر : 18189
  • 01 اردیبهشت 1401 - 12:14
ضرورت کاستن حداکثری از دغدغه مدافعان جبهه اقتصادی
استاندار اصفهان در دومین سفر شهرستانی در سال جدید با سفر به شهرستان برخوار ضمن بازدید از مجموعه صنایع دستی آقاجانی، برضرورت کاستن حداکثری از دغدغه مدافعان جبهه اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش عصر تحلیل، سید رضا مرتضوی، در بازدید از مجموعه صنایع دستی آقاجانی که یکی از مراکز کلان و عمده تهیه، تولید، بازاریابی و عرضه صنایع دستی در استان اصفهان است و شعب متعدد فروش و عرضه محصولات با کیفیت در داخل و خارج از کشور نقشی ارزنده و بسزا در گسترش و صیانت از صنایع دستی دارد، ضمن گفتگو و استماع مسائل و دشواری های جاری در حیطه صنایع دستی و نحوه عرضه ملی و فرا ملی آن بر ضرورت کاستن حداکثری از دغدغه مدافعان جبهه اقتصادی، تصریح نمود و در ادامه مواردی را به مسئولان ذی ربط استانی جهت پیگیری و سامان دهی به مشکلات مطروحه ابلاغ و مقولاتی را جهت رایزنی و تصمیم سازی در شورای اداری مشترک شهرستان و استان به قربانی – فرماندار شهرستان – متذکر گردید.

شایان ذکر است این واحد بزرگ تولیدی به عنوان یکی از کانون های اصلی اشتغالزایی منطقه با تهیه، تولید و توزیع صنایع دستی خلاقه برای افزون بر ۲ هزار نیروی کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی پایدار محقق ساخته است.

همچنین در آغاز این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا عرض ارادت نمود و حرم مطهر امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع)معروف به امامزاده نرمی دولت آباد را نیز زیارت کرد.
سپس با حضور در فرمانداری شهرستان برخوار از نمایشگاه توانمندی های بانوان هنرمند این شهرستان در زمینه های گوناگون بازدید نموده و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان در زمینه موضوعات متعدد پرداخت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18189
  • نویسنده : الهام خانی

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.