• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سر تیتر اخبار

شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران اهدای تندیس زرین شش ستاره روابط عمومی ونشان ویژه تعالیگر ارتباطی چهره های آشنا جا مانده از مجلس دوازدهم انرژی زیست توده « Biomass Energy » چیست و چه کاربردهایی دارد؟ جشن امضا و بررسی رمان «مشتی بر دهان نوه‌چاپلین» دشمن با قدرت ملی ما مخالف است رای دادن اجباری نیست/ شورای نگهبان نسبت به هیچ گروه سیاسی نگاه خاصی ندارد

8

عدالت آموزشی، مسئولیت اجتماعی سبکی نو

  • کد خبر : 19953
  • 15 آبان 1401 - 10:10
عدالت آموزشی، مسئولیت اجتماعی سبکی نو
وزیر آموزش و پرورش از شرکت‎ ها خواست با عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی خود در حوزه آموزش و پرورش به رشد منابع انسانی کشور کمک‎ کنند.

به گزارش عصر تحلیل، یوسف نوری ارائه خدمت به عنوان تعهدات مسئولیت اجتماعی را ابزاری برای رشد منابع انسانی کشور معرفی کرده است. موضوعی که شرکت سبکی نو با تولید سوپر اپلیکیشن سبکی نو به آن پرداخته و قصد دارد تا به وسیله آن به عدالت آموزشی جامه عمل بپوشاند.

سوپر اپلیکیشن سبکی نو

مدیرعامل سبکی نو با تایید این موضوع می گوید: هدف از تولید این سوپر اپلیکیشن، برقرار کردن عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان مقطع دوم متوسطه و داوطلبان کنکور است.

علی نبی ادامه می دهد: تلاش کردیم تا با بهره مندی از متخصص ترین و زبده ترین نیروها ، سوپر اپلیکیشنی طراحی و روانه بازار کنیم که به اکثر نیاز مخاطبان کنکوری در هر سطح و طبقه اجتماعی و با هر شرایط اقتصادی پاسخ دهد.

وی اضافه می کند: سوپر اپلیکیشن سبکی نو، پلتفرمی است که همه اقشار جامعه از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور می توانند با صرف هزینه معقول و متناسب با وضعیت مالی شان، به بیشترین و جامع ترین خدمات آموزشی در حوزه کنکور دسترسی پیدا کنند.

دسترسی همگانی به آموزش های کنکوری

مدیر محتوای شرکت سبکی نو نیز این سوپر اپلیکیشن را، ابزار مناسبی برای دسترسی همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور به بهترین و معتبر ترین منابع آموزشی، آزمون ها و معلمان و مشاوران دانست.

علی مقتدری زاده می گوید: تلاش کردیم تا با طراحی و محتوای قابل قبول در سوپر اپلیکیشن سبکی نو، نیازهای کنکوری ها را مرتفع و به گونه ای عمل کنیم که هم محتوای آموزشی و علمی و هم سرگرمی و مشاوره در اختیار داوطلبان و خانواده هایشان قرار بگیرد.

تولید کلیپ و پادکست ها نیز در دستور کار تیم محتوا قرار دارد و علاقمندان می توانند در پلتفرم های آپارات، ایتا، تلگرام و اینستاگرام سبکی نو را دنبال و از محتوا و تولیدات آن مطلع شوند.

اخلاق کسب و کار

وزیر آموزش و پرورش، مسئولیت اجتماعی را از مسائل «اخلاق کسب و کار» خواند که به نقش شرکت‌ها در حوزه اجتماع می‌پردازد؛ به گفته نوری مسئولیت اجتماعی شرکت‎ها مجموعه وظایف و تعهداتی است که شرکت باید برای حفظ، مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد.

موضوعی که در سبکی نو به شدت به آن پرداخته شده و برای کمک به بخش وسیعی از جامعه که با کنکور و آزمون سراسری در ارتباط هستند پا به عرصه گذاشته است.

در سوپر اپلیکیشن سبکی نو، فضاهای متعددی برای معلمان، مدرسان، مشاوران و دانش آموزان و خانواده های شان فراهم شده تا با ارائه خدمات و بهره مندی از آن، به رشد و توسعه جامعه کمک کند. می توان گفت یکی دیگر ابعاد مسئولیت اجتماعی، ارائه خدمات رایگان و یا ارزان برای توزیع عدالت آموزشی در بین اقشار مختلف است.

سبکی نو، بی نهایت در دست تو شعار این مجموعه استارتاپی است.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=19953

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.