• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024

سر تیتر اخبار

پزشکیان صدر نشین انتخابات ریاست جمهوری/ چه کسانی به مرحله دوم انتخابات می روند؟! + جزئیات مرحله دوم روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها، روز نشاط و شادی است / دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی متوقف به حضور مردم است فولاد مبارکه الگوی سایر صنایع بزرگ کشور در حوزه فناوری و نوآوری/ ضرورت مراقبت از پرچم‌داری فولادمبارکه در این حوزه اسکن مغزی بیش از ۸۰۰ نفر برای بررسی افسردگی و اضطراب برترین کشور دنیا در زمینه تراکنش های مالی هستیم ضرورت استفاده از سامانه های هوشمند در پلیس راهور فصل ۵ مستند بزرگراه همت از شبکه افق پخش خواهد شد بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورد اجرای شجاعانه عدالت از مهمترین وظیفه دستگاه قضا لیگ نخبگان آسیا برگزار می‌شود ثبت روز محیط بان به تصویب رسید ادامه عملیات جستجو برای محبوسان در معدن استان مرکزی آغاز تعطیلات تابستانی شورای اسلامی شهر تهران از ۲۹ خردادماه انتقال آب از عمان تا سرمایه‌گذاری در اکتشاف و توسعه میادین گازی اقتصاد غیر نفتی در فولاد مبارکه بروز پیدا کرده است هدیه توانیر به کشاورزان اجاره ۲۰ میلیارد تومانی خانه هایی در تهران؟! آسیب‌ها و مشکلات در خصوص بازی همستر کامبت شناسه انتخاباتی نامزدها اعلام شد بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی جهان معادل ۵ نیروگاه اتمی بوشهر کار می‌کند

3
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری:

فولاد مبارکه الگوی سایر صنایع بزرگ کشور در حوزه فناوری و نوآوری/ ضرورت مراقبت از پرچم‌داری فولادمبارکه در این حوزه

  • کد خبر : 23156
  • 06 تیر 1403 - 16:18
فولاد مبارکه الگوی سایر صنایع بزرگ کشور در حوزه فناوری و نوآوری/ ضرورت مراقبت از پرچم‌داری فولادمبارکه در این حوزه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: به عنوان صریح‌ترین و بی تعارف‌ترین مدیران این کشور فولاد مبارکه را در حوزه نوآوری و فناوری شماره یک کشور می‌دانم.

به گزارش عصر تحلیل، روح‌اله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در آیین امضای فاز اول قراردادهای احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR) گفت: به عنوان صریح‌ترین و بی تعارف‌ترین مدیران این کشور فولاد مبارکه را در حوزه نوآوری و فناوری شماره یک کشور می‌دانم.

وی همچنین تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های پتروشیمی که بزرگ‌تر از فولاد مبارکه هستند، زمانی که می‌پرسند چکار باید در حوزه فناوری و نوآوری انجام دهند، ما الگو گرفتن از فولاد مبارکه را به آنها پیشنهاد می‌دهیم.

دهقانی فیروز آبادی در ادامه با اشاره به الگوگیری از فولاد مبارکه افزود: برخی از شرکت‌ها یک سال زودتر از فولادمبارکه برای فعالیت در حوزه نوآوری آمده بودند اما به آنها پیشنهاد الگو گرفتن از این شرکت را داده‌ایم.

وی ادامه داد: مسئولان فولاد مبارکه باید مراقب پرچم‌داری فولاد مبارکه در حوزه توسعه نوآوری در کشور باشند، همه صنایع می‌دانند که رقابت دقیقا در خط‌های فناوری و ارزش افزوده در این محور تعریف می‌شود، ما در کشور یک پرچم‌دار به عنوان رهبر انقلاب داریم که بزرگ‌ترین داعیه‌دار حمایت از جریان نوآوری است.

فیروزآبادی درتکمیل صحبتهای خود گفت: سیاست‌های کلان کشور که توسط رهبر معظم انقلاب انتخاب شده تاکید بر این دارد که ضریب تحقیق و توسعه باید به ۴ یا ۵ درصد برسد، این دستور رهبر معظم انقلاب است، این چهار درصد را مجموعه زیان ده نمی‌تواند انجام دهد از این رو فولاد مبارکه به عنوان سرمایه ملی در این زمینه باید تا هشت درصد پیشرفت خود را برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار داریم که سرمایه صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشروی فولاد مبارکه امسال به سه هزار میلیارد تومان برسد و ما هر کمکی لازم باشد خواهیم داشت تا این کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=23156

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.