• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

سر تیتر اخبار

شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد منیریه، محله قجری تهران

2
نائب رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری، تحول دیجیتال اتاق تهران در گفت و گو با ایراسین؛

فولاد مبارکه آگاهانه در مسیر توسعه دیجیتال قدم برداشته است

  • کد خبر : 12844
  • 21 اردیبهشت 1400 - 15:04
فولاد مبارکه آگاهانه در مسیر توسعه دیجیتال قدم برداشته است
شرکت فولادمبارکه از معدود صنایع کشور است که قدم آگاهانه و موثری در توسعه اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال برداشته است.

به گزارش عصر تحلیل از اصفهان، شهاب جوانمردی اظهار کرد: اهمیت توسعه اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال در صنایع پیشرو کشور تفهیم شده است اما عمده این شرکت ها نسبت به این مهم اقدام جدی انجام نداده اند. تاکنون تحول دیجیتال در بخش های بانکی، حمل و نقل و بازرگانی های خرد کشور روند روبه رشدی را طی کرده است.

عزم فولاد مبارکه تحقق شعار سال و ارتقای جایگاه فولاد مبارکه است

وی افزود: عدم دسترسی موثر صنایع مادر به بازارهای جهانی و تخصیص یارانه انرژی به این بخش، روند توسعه اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال را در صنایع پیشرو با کم تحرکی همراه کرده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصاد نوآوری، تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: در این میان، صنایعی مانند شرکت فولاد مبارکه هم هستند که با دوراندیشی و بهره مندی از مدیران آگاه به این صرافت افتادند که برای بقاء و ارتقا جایگاه خود در جهان، توسعه اقتصاد نوآوری و تحول دیجتال را در صدر امور خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: شرکت فولادمبارکه از معدود صنایع کشور است که قدم آگاهانه و موثری در توسعه اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال برداشته است که مشابه به این حرکت کمتر در بین صنایع پیشرو کشور مشاهده شده است.

جوانمردی تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه از نظر میزان تولید و تنوع سبد محصولات در سطح استانداردهای جهانی است و با وجود محدودیت و پیچیدگی های موجود درکشور، این شرکت با دوراندیشی تحول دیجیتال را در سرلوحه برنامه های این شرکت  قرار داده است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=12844

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.