• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

سر تیتر اخبار

مشترکان پرمصرف تعرفه آنها پلکانی محاسبه می شود / تحت تاثیر تبلیغات فریبنده کولرگازی قرار نگیرید شناسه یکتای ملک چیست و برای دریافت آن چه مراحلی را باید طی کرد؟ صرفه‌جویی ۱۱٫۵ میلیون یورویی در فولاد مبارکه؛ ارمغان بومی‌سازی در سال ۱۴۰۲ خاندوزی: استقلال و پرسپولیس رسما به بخش خصوصی واگذار شد قرارداد سایت پالایشگاه اصفهان درهرمزگان امضاء شد گوشمالی مجرمان، مطالبه نیست، وظیفه شما است نحوه دریافت چگونه وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن شنیده شدن صدای انفجار در آسمان اصفهان/ارشد نظامی اصفهان: مربوط به پدافند هوایی بود/ هیچ خسارتی نداشته‌ایم اتفاقی عجیب در مراسم رژه ارتش در مشهد + ویدیو در توزیع بنزین مشکلی وجود ندارد / توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد حضور بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران پلیس، مجری قانون یا متولی فرهنگ؟ / کم کاری نهادهای فرهنگی بر دوش پلیس المیادین:اسرائیل از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران خبرداد ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شد هیچ کسب وکاری بدون شناسه یکتا به رسمیت شناخته نخواهد شد آیا افزایش ۵۰۰ درصدی جرایم رانندگی صحت دارد؟! دیدنی های ناشناخته اصفهان را بشناسید از کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی می‌شود سایت هلندیگ پتروپالایش اصفهان تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی فراخوان استخدام و جذب نیرو چه اندازه باید کار کنیم تا یک پراید بخریم؟!/ خرید خودرو آرزو شد

7

لبخند امید روی صورت کودکان بیمارستان امام حسین(ع)

  • کد خبر : 18356
  • 04 خرداد 1401 - 12:42
لبخند امید روی صورت کودکان بیمارستان امام حسین(ع)
گروه اجرای آب نبات با اجرای مفرح نمایش "بزرگترین دکتر دنیا" در بیمارستان امام حسین (ع) برای کودکان بیمار این بیمارستان شادی آفریدند.

به گزارش عصرتحلیل از اصفهان، بیمارستان امام حسین (ع) که بیمارستان تخصصی کودکان شناخته می‌شود؛ . در روزهای اول خردادماه میزبان گروه اجرای آب نبات بود.

این برنامه زیر نظر اداره توسعه فرهنگ سلامت و با هدف القا روحیه به کودکان بیمار برگزار شد.

دو بازیگر این گروه با اهدای کتاب و اجرای نقش دلقک سعی در روحیه دادن به این کودکان داشتند، روحیه‌ای وام گرفته از کتاب شعر، تلاش برای آموزش شعر به نسلی امیدوار و آینده ساز.

محمد رضایی پدر یکی از کودکان حاضر در بیمارستان امام حسین (ع) در خصوص این اجرا اظهار داشت: ما به واسطه بیماری کودکان خود در شرایط روحی سختی هستیم و چنین اجراهایی به روحیه کودک و حتی ما کمک می‌کند.
وی افزود: ورود چنین گروه‌هایی یک شور جدید به بیمارستان می‌دهد، شوری که امیدواریم پایدار باشد زیرا روحیه ما نقش مهمی در شکل گیری روند درمان دارد به همین علت باید تعداد چنین برنامه‌هایی افزایش پیدا کند.
امیر هوشنگ نفری بازیگر گروه آب نبات در خصوص این اجرا اظهار داشت: تلاش کردیم با اجرای خود در این بیمارستان، خنده را حتی برای یک لحظه روی لب کودکان بیاوریم.
وی افزود: مادر خودم سرطان داشتند و جان خود را به دلیل همین بیماری از دست دادند و به همین دلیل شرایط خانواده‌های حاضر در این بیمارستان را درک می‌کنم که چه شرایط خاصی دارند و امیدواریم باعث خوشحالی بچه‌ها شده باشیم.
این هنرمند حوزه کودک ادامه داد: بچه‌ها از روپوش سفید دکتری می‌ترسند به همین دلیل اول برخورد خوبی نداشتند و شاید ترسیدند اما به مرور به آنها نزدیک شدیم و بازخوردهای خوبی از خانواده‌ها و بچه‌ها گرفتیم.
نفری با اشاره به اهدای کتاب به بچه ها خاطرنشان کرد: کتاب شعر هدیه ارزشمندی است که روی بحث فرهنگی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و از این جهت بسیار ارزشمند بوده و به شخصه از حضور در بین بچه‌ها خوشحال شدم و از بچه‌ها انرژی گرفتم.

لینک کوتاه : https://asrtahlil.ir/?p=18356

    نوشته های مشابه

    15اسفند
    منیریه، محله قجری تهران
    در#گردشگر عصر تحلیل بخوانید:

    منیریه، محله قجری تهران

    05آذر
    سوپراپلیکیشن سبکی نو، توسعه فر هنگی است

    ثبت دیدگاه

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.